Tuesday, January 5, 2010

Bestelling geplaatst bij IDW!

Niet heel lang geleden (lees: nog geen maandje) heb ik op de site van Katia  meegedaan aan haar Sinterklaas winactie. En ik heb deze gewonnen! Echt super! De hoofdprijs was een cadeaubon van In De Watten. Wat een toeval, daar wilde ik nog wel meer van uitproberen. Zoals gewoonlijk kon ik mij weer eens niet inhouden en heb ik direct een bestelling geplaatst. Misschien was het niet zo slim, want Caroline heeft natuurlijk ook vakantie gehad en er zijn redelijk wat spulletjes uitverkocht, maar ik kon mij niet langer beheersen. Daarbij hoop ik stiekem ook dat het rond mijn verjaardag binnen zal komen (nog meer cadeautjes!).

De volgende (heerlijke) producten zijn onderweg:
- Brown Sugar & Figs Shea Soap
Ik hoor zoveel goede dingen over de Shea zepen van Caroline, dat ik het ook eens uit wil proberen. Daarbij klinkt deze geur erg goed!
- Black African Soap
Ook hier was een tijdje geleden een hele hype rond. Het goedje schijnt nogal uitdrogend te werken, dus ik ga het sowieso niet op mijn gezicht gebruiken. Nu moet ik eerlijk zijn: ik heb het eigenlijk besteld voor mijn moeder. Ze heeft de laatste tijd wat last van eczeem, en ik las op de site van Caroline dat het daar wellicht tegen kan helpen.Wie weet is het een wondermiddel.
- Silky Shea Souffle.
Gewoon omdat het zo heerlijk klinkt.

En nog een kleinigheidje. Maar dat ga ik niet verklappen want dat is namelijk een cadeautje voor HeavenlyCinnamon! *Wel allemaal stil zijn he! ;) *

3 comments:

  1. de silky shea souffle is superfijn!

    ReplyDelete
  2. oooooooh! wat lees ik nou? :O Wie weet ga ik in maart wel bestellen...Dan ben ik wel weer toe aan wat nieuwe lekkernijen :D

    ReplyDelete