Wednesday, January 13, 2010

Asos.com

Een aantal jaar geleden kwam ik de webwinkel Asos (As Seen On Screen) tegen op het wereldwijde web. Ik was meteen helemaal geobsedeerd. Wat een mooie kleding voor lage prijzen, toffe accesoires en leuke spulletjes. Helaas kon je er tot voor kort alleen maar met een creditcard betalen. Gelukkig accepteren ze nu ook PayPal (via). Ik kan mijn geluk niet op. Het jammere is wel dat ze nu een internationale website hebben gebouwd en ook prijzen in euro hanteren. Qua prijs maakt het dus niet zoveel uit of je een Rosebud Salve hier koopt of van Asos haalt. Alleen hebben ze natuurlijk een hoop andere merken die hier niet verkrijgbaar zijn.
De verzendkosten liggen zo tussen de 6 en 12 euro, dus dat is prima te doen vind ik.
Zodra ik weer wat geld tot mijn beschikking heb zal ik misschien eens wat gaan bestellen.


Als er mensen zijn die graag mee willen bestellen, stuur maar een mailtje! The more the merrier, en het scheelt natuurlijk dat je de verzendkosten deelt.

Een greep uit het assortiment:

  Illamasqua Lip Gloss & Intense Lip Gloss duo : 9,86


Ciaté Paint Pot uit de wintercollectie: 3,70



Seche Plus nagelverharder: 8,63


Carmex Lippenbalsem: 3, 08
En ook merken als Urban Decay, Too Faced, Benefit, OPI, Essie, Jelly Pong Pong, Rosebud Salve, en Barry M zijn er te vinden.

2 comments:

  1. Ik durf nooit vanuit Amerika bestellen, op één of andere manier is dat een 'drempel' die ik niet over durf.

    ReplyDelete
  2. @ Maaike
    Daarom wil ik misschien een grouporder maken. Scheelt in de verzendkosten, en voor de mensen zonder PayPal of enige twijfel over bestellen uit het buitenland kan het een uitkomst zijn.

    xx

    ReplyDelete