Tuesday, December 22, 2009

Polish Of The Day.

Vandaag weer een nieuwe polish of the day. De gouden nagellak van de Hema bleef toch niet zo goed zitten als gehoopt.
Gisteren zag ik op Joliette een tutorial om winterse nagels te maken. Je moet het zeker eens bekijken, het is simpel maar doeltreffend! Het leek me erg leuk, dus ik ben ook aan de slag gegaan. Ik wilde het eerst ook proberen met Mint Green van Barry M, maar het is uiteindelijk Enchantress Emma van H&M geworden. Vond ik ook wel een "koel" kleurtje. Helaas is het niet zo mooi geworden...

Mijn andere hand is een beetje mislukt. De blauwe lak was nog te nat waardoor ik met het sponsje bleef plakken. Smeerboel! Maar het is inderdaad supermakkelijk en als je er de tijd voor neemt (wat ik nu niet echt heb gedaan), dan kan het zeker mooi worden!

7 comments:

  1. Waaw dat is echt nog een mooi kleurtje :) Het ziet er mooi uit maar het is niks voor mij heb het geduld er niet voor en kzou het er dadelijk weer gaan afprutsen

    ReplyDelete
  2. ik vind het net wel heel erg geslaagd! :)

    ReplyDelete
  3. niet zo mooi ?
    ik vind het prachtig :D

    ReplyDelete
  4. Thihi - zo leuk om te zien ;D

    Leuke kleur trouwens - hebben ze die nog bij H&M ???

    ReplyDelete
  5. @ Lisha
    Ik heb geen idee, het is al wel een paar maanden geleden dat ik hem gekocht heb dus ik ben eigenlijk bang van niet...

    xoxo

    ReplyDelete