Wednesday, December 16, 2009

Polish Of The Day x 2.

Natuurlijk hadden we gisteren allebei een leuk lakje opgedaan. Maar we moesten wel lachen toen we elkaar zagen. Wat wilde het geval: onze nageltjes waren alle twintig metallic gelakt. Alleen die van HeavenlyCinnamon in het zilver, en die van mij in het goud. De kerststemming zat er dus al lekker in. Vandaar dat we onze lakjes vandaag allebei laten zien in een dubbelpost.


HeavenlyCinnamon showt als eerste haar nagels. Ze vertelde me dat dit al een vrij oud lakje was van Essence, Mister Right genaamd. Hij lakte volgens haar heel fijn en streeploos (na een laagje!). En dat is best uitzonderlijk voor een metallic lakje. Helaas is Mister Right vandaag alweer vervangen voor een andere liefde, naar ik mij heb laten vertellen ;)


 
Ik had gekozen voor een gouden lakje van de Hema. "Brilliant With Diamond Powder". Een hele mond vol. Omdat deze lakjes in de aanbieding waren besloot ik ze te proberen. Daarbij wilde ik ook eens iets "kerstigs" hebben. Het is kleur nummer 11 (Hema ook altijd met hun inspirerende namen). Goud metallic met zilveren shimmer. Op de foto heb ik een laagje aangebracht. Ik moet zeggen, met Seche Vite blijft het best okee zitten! En ik vind een laagje er eigenlijk best okee uit zien. De tweede foto is natuurlijk om even te laten zien hoe mooi hij glimt ;)  Ik heb ook een "sneeuw" lakje gekocht (wit met zilveren shimmer). Die zal ik een dezer dagen ook eens proberen.
De lakjes zijn als het goed is deze week nog in de aanbieding voor 2,35.

No comments:

Post a Comment