Tuesday, December 29, 2009

On its way...

Ongeduldig wacht ik af tot alle leuke spulletjes weer arriveren. Want op de valreep van dit jaar ben ik me toch nog snel te buiten gegaan aan allemaal mooie dingen.

De nieuwe H&M Catalogus viel vandaag weer op de mat en wat stonden er een hoop leuke dingen in! Ik zou eigenlijk alles wel willen bestellen, maar je moet een selectie maken... Veel leuke frisse kleuren, en natuurlijk jurkjes. Ik hoop echt zo dat er iets tussen zit wat me goed past. Ik zoek al eeuwen naar een leuk jurkje! Het jurkje aan de linkerkant is uit de sale, net als de kussenhoes met de skyline (0,95 cent!) en die vierkantje dingetjes, dat zijn servetten. Ja, ik hoor jullie denken: waar heb je die voor nodig?! Maar stiekem begin ik al een beetje aan mijn uitzet, en zeg nu zelf, deze zien er best wel girly en hip uit. naast al deze dingetjes heb ik ook nog een aantal effen topjes besteld. Altijd handig om ergens onder te dragen. Op de een of andere manier kom ik die altijd tekort.

Ook heb ik samen met HeavenlyCinnamon onze bestelling geplaatst voor MAC Warm & Cozy.
Uiteindelijk, na veel twijfelen over de Mineralize Skin Finish (zal ik wel, zal ik niet..) heb ik toch By Candlelight besteld. Net als de Amplified Cream Lipstick "Warm Me Up" en een Lipglass in Feeling Dreamy.
Zie voor goede swatches van MAC collecties (en meer) deze blog.

En alsof dat nog niet genoeg is komen er volgend jaar waarschijnlijk ook weer een paar nieuwe nagellakjes aan...







- Essie Angora Cardi
- Essie Matte About You
- OPI Suzi And The Lifeguard
- OPI Mad As A Hatter
- OPI Absolutely Alice
- China Glaze Ruby Pumps


2 comments: