Monday, December 7, 2009

November Favorites.


De maand november is echt weer voorbij gevlogen! Dus is het weer tijd voor onze favorieten van deze maand. Soms zijn het gouwe ouwes die we herontdekken, soms zijn het aankopen van de afgelopen maand op wie we gruwelijk verliefd zijn geworden.

HeavenlyCinnamon's Favorites:

Maybelline Colorsensational lipsticks
Afgelopen maand was er een 30 % kortingsactie op alle make-up bij het Kruidvat, daar heb ik toen van geprofiteerd en 2 van deze lipsticks aangeschaft in Galactic Mauce en Ambre Rose. Via Youtube en de nodige beautyblogs had ik er al behoorlijk wat positieve verhalen overgehoord. En ook ik ben er erg enthousiast over! Dus heb ik er afgelopen week nog eens twee kleuren bij gekocht: Chic Plum en I love Plum. Van deze serie komen er zeker nog meer! De lipsticks blijven goed zitten, drogen niet uit en verzorgen de lippen prima :) en niet onbelangrijk: er zijn veeeel uiteenlopende kleurtjes in verschillende finishes.


Maybelline Colorsensational lipgloss in I love lilas
Ook een aankoopje van afgelopen maand, maar direct verliefd. Het is een prachtige licht blauw-roze, hij heeft een beeetje een duo-chrome gevoel. Daardoor lijkt hij lila. De lipgloss is niet erg plakkerig en blijft........


Milani blush in Luminous
Prachtige neutrale kleur, als ik deze blush draag zie ik er meteen stralend en gezond uit. Hij geeft je een lichte perzik kleur met een goudenglans.

Zwarte Gosh waterproof eyeliner
Zoals veel [roducten van Gosh zijn ze geinspireerd op MAC producten, zo ook deze eyeliners. Nou heb ik de liquidlast eyeliners van MAC nog niet geprobeerd, maar deze van Gosh vind ik fantastisch! Er zijn zo veel mooie kleurtjes en ze blijven echt enorm goed zitten! Soms een beetje te goed, want het kan best lastig zijn om ze eraf te poetsen. Deze zwarte is echt perfect voor een simpele traditionele pin-up look. Mooie cat eye- eyeliner en rode lipstick klaar!

Elf mineral blush in Rose
Dit is dus een losse poeder blush, dat kan soms een beetje lastig zijn in het begin. Maar zodra je een beetje de slag te pakken hebt zorgt deze blush ervoor dat je een prachtige natuurlijke blos op je wangen hebt. Hij oogt vrij donker in het doosje, maar je kunt 'm ook heel licht aanbrengen op je gezicht. Dat vind ik persoonlijk echt een voordeel als je een blush kan opbouwen in kleur. De kleur kan je het beste omschrijven als een donker rooskleurige roze, helpt dat? Haha.. Lastig om te omschrijven, maar hij geeft je dus een hele mooie natuurlijke blos.


Vanillinary parfum van Lush
Een zware warme musky vanille geur, die ik echt geschikt vind voor de donkere dagen en voor een avondje uit. Voor overdag kan hij een beetje overheersend zijn. Maar heerlijk als je van wat zwaardere luchtjes houdt.

No comments:

Post a Comment