Monday, December 21, 2009

New Project 10 Pan.

Ik heb de afgelopen tijd flink in het rond geshopt en ik heb inmiddels een behoorlijke collectie cosmetica en beautystuff. Nou wil ik geen verzamelaar worden, dus moet ik van mezelf af en toe opruimen. Zoals jullie al eerder hebben kunnen lezen kan ik niet erg goed weggooien en moet ik van mezelf dus alles opmaken. Om deze tik te combineren met opruimen begin ik weer een project 10 pan. Ik mag pas nieuwe dingen kopen als ik 10 producten heb opgemaakt. Iets wat echt heel moeilijk is voor mij! Hahaha.. Eerst wat mindere producten, zodat ik weer goede, mooie dingen kan kopen! Hoera!



Dit zijn de dingen die ik probeer op te maken:

* Hema reinigingsdoekjes
* Gosh cool jam 101
* Dream Cream van Lush
* Punk polish van Eyeko
* Neroli Jasmijn bodylotion- Bodyshop
* Witte glitter lipgloss van de Hema
* Catrice amazing diamonds lipstick
* Passion fruits labello
* Revlon eyeshadow duo wit/lila, alleen de lila oogschaduw
* Licht bruin Etos oogpotlood
* Mini lipgloss van de H&M licht bruin
* American Cream luchtje
* Gosh lipgloss in popstar

Ik ben benieuwd hoelang ik er over ga doen, het gaat in ieder geval erg lastig worden!

Zijn er trouwens meer mensen die dit doen? Wat zijn jullie ervaringen?

XX Heavenlycinnamon

6 comments:

  1. Nou hier ga ik nooit aan beginnen, want vooral qua make-up producten is dit compleet kansloos voor mij (in fact; ik heb nog nooit een make-up product opgemaakt...). Ik zou het wel met verzorgingsproducten kunnen doen, maar dan nog zou ik liever voor 3 of 5 artikelen kiezen. In elk geval veel succes ermee!

    ReplyDelete
  2. Die oogschaduwen lijken me moeilijk, die gaan niet snel op ( of is er al veel uit?) veel succes meid!

    ReplyDelete
  3. hihi project 13 pan bedoel je! goh ik doe er regelmatig aan en oogschaduw ofzo lukt echt niet! ik doe altijd verzorgings of lipproducten in mijn lijst :). Het is me al 2 keer gellukt om alles op te krijgen, maar het duurt wel even.

    ReplyDelete
  4. Wow! Succes ermee!
    Ik denk dat de labello en reinigingsdoekjes nog niet zo'n probleem word.. maar de rest raakt toch niet zo snel op...

    ReplyDelete
  5. Ik heb vandaag een lipgloss opgemaakt, was er nog trots op ook. ;)

    ReplyDelete
  6. Heel veel succes - ik zou het nooit kunnen o_o
    Wel leuke spulletjes allemaal. American Cream - yummm <3

    ReplyDelete