Saturday, December 26, 2009

Merry X-mas!




Lieve lezers van SomethingSuperBeautiful,

Hele fijne, gezellige en mooie kerstdagen! Zoals jullie vast wel begrijpen zijn we te druk met cadeautjes uitpakken, slechte kerstfilms kijken en alle kerstkransjes op te eten, dus het zal een paar dagen een beetje stil zijn. Maar we hebben nog een hoop leuke, nuttige en mooie dingen en artikelen op de plank liggen dus hou je ogen open voor nieuwe stukjes :)

Ik ben trouwens echt weer gruwelijk verwend! En dat al op dag 1! Jullie ook? Of vieren jullie het niet met cadeautjes?

Nogmaals hele fijne dagen en tot snel!

Dikke kerst X

HeavenlyCinnamon (en ook van NeonRocks natuurlijk)

ps ik zal als ik tijd heb nog mijn kerstboom showen..Hahaha.. Ik ben er heeel trots op! En ik heb de meeste gave kerstbal ooit: een egelkerstbal!

2 comments:

  1. Jij ook een hele fijne kerst! :D Nee wij doen geen kado's, heb met sinterklaas al teveel gekregen haha.

    ReplyDelete