Wednesday, December 2, 2009

Youtube made me do it!



Ik ben behoorlijk verslaafd aan youtube filmpjes kijken over make-up. Van reviews tot tutorials alle filmpjes verslind ik! Daarnaast lees ik ook de nodige beautyblogs en het zien van al die leuke en mooie producten zorgt ervoor dat ik erg hebberig word. Meestal kan ik me redelijk goed inhouden om niet meteen naar de eerste de beste winkel te rennen, of op internet naar het bewuste product te zoeken.
Helaas lukt dat niet altijd, en soms blijven dingen maaaanden door mijn hoofd spoken voordat ik er eindelijk aantoegeef. Ik heb al heel wat producten aangeschaft op aanraden van Youtube Guru's en ik ben waarschijnlijk niet de enige die zich uiteindelijk daaraan overgaf.


Dit zijn de producten die ik door anderen heb gekocht:


*NYX jumbo pencil in Milk
Ik heb 'm nu een paar weken in huis, maar ik heb 'm nog niet kunnen gebruiken. Ik heb wel gemerkt met swatchen dat je echt maar heeel weinig hiervan nodig hebt, anders creased het echt als een gek! Dus ik zou zeker een oogschaduwbasis hieronder gebruiken.





*Milani blush in Luminous
Dit zou volgens velen een dupe van de beroemde NARS blush in Orgasm moeten zijn. Ik heb de Nars blush nog niet dus ik kan het niet vergelijken, maar het is wel gewoon een hele mooie blush. En subtiele kleur,zomers geeft het je een prachtige goudengloed en 's winters komt de peach kleur iets meer naar boven.Ik heb 'm gekocht nadat ik 'm in lollipop26 haar favo blush video zag. Ik had 'm al eerder bij anderen gezien, maar zij gaf de doorslag.


*Gosh lipstick in Darling
Dit is voor mij een hele draagbare lichte nudelipstick. Volgens mij komt dit doordat er een beetje een roze ondertoon in zit. Veel nude lipsticks hebben een hele ondertoon en aangezien ik al een beetje gele huidskleur heb.. Tja ik zie er dan gewoon dood uit. Niet echt heel erg mooi :) Ook deze heb ik gekocht doord Lollipop26.


*Urban decay primer potion
Ik ben nog steeds zo vreselijk blij dat ik dit product heb gekocht! Voor mij echt een must-have in mijn collectie.


*Seche vite topcoat
Voor iemand die niet stil kan zitten zoals ik is dit een ideaal product. Ik vind alleen dat het niet helemaal goed werkt op elke soort nagellak. Sech vite zorgt ervoor dat de bovenste laag nagellak heel snel droogt. Maar zeker wat oudere of van mindere kwaliteit nagellakken hebben de neiging om wat langzamer te droger en dan is de bovenste laag droog, maar nog niet de onderste. Dus als je dan tegen je nagellak aantikt, dan gaat ie kreukelen en/of je kunt 'm zo in 1 beweging eraf trekken. Dus zeker een heel goed product en zeker de moeite waard , maar met oudere nagellakken moet je toch iets meer geduld hebben :)



*NYX powder blush in Angel

Ook deze blush heb ik door toedoen van Lollipop26 gekocht! Haha.. een hele mooie licht roze blush. Sinds ik deze blush in mijn bezit heb, ben ik echt fan van de NYX powderblushes. Ze zijn zacht, blijven goed zitten en hebben een grote selectie aan kleuren. Veel drogisterij cosmetica merken hebben maar iets van 4 blushes en bij NYX heb je enorm veel keuze.


*MAC MSF's
MAC's Mineralize Skin Finish, een product dat je op meerdere manier kan gebuiken, al is dat wel ee n beetje afhankelijk van de kleur. Je kunt ze als high light, blush of bronzer gebruiken. Verder heeft met ook de MSF Natural en dat is meer om je foundation af te poederen, om als foundation te gebruiken of om als blotting powder te gebruiken. Deze bedoel ik niet :) Ik ben wel verliefd geworden op de MSF's. Het is alleen zo jammer dat ze bijna allemaal Limited Edition zijn :( Er zitten er twee vast in de collectie: Soft 'n Gentle en Gold deposit.


*MAC penselen/kwasten
Ik heb er nog maar 3, maar het zijn echt juweeltjes. Goede kwasten/penselen maken zo veel verschil! Ze hoeven niet vreselijk duur te zijn, maar met mijn MAC penselen ben ik toch wel vreselijk blij! :)


*NYX round lipsticks
Goede goedkope lipsticks in vreselijk veel uiteenlopende kleuren.Kortom zeker de moeite waard. Op deze manier kun je een hele hoop kleuren proberen zonder bakken vol met geld uit te geven.


Ik heb de volgende producten nog steeds in mijn hoofd: Nars blushes, Mac blushes in Stark Naked (LE), Afster dusk(LE) en spaced out (LE), Too faced shadow insurance,OPI polishes by sephora,MAC Fekkai 3 min. mask. Pff en zo kan ik nog wel 1000 dingen noemen, die ik graag zou willen hebben. En misschien dat deze producten er komend jaar ook wel komen.


Voor welke producten zijn jullie gezwicht door Youtube of beautyblogs? Zaten daar ook echte flops tussen of alleen maar super poducten. Ik tag iedereen die het leuk vind om dit aan ons op te biechten! :)

No comments:

Post a Comment