Friday, December 18, 2009

Christmas Cupcakes!

Vanochtend had ik zin om mijn cupcakes te bakken, dus ik ben aan de slag gegaan met het setje van De Tafel Van 18. En wat ben ik er blij mee! Het is echt supermakkelijk, en heel erg lekker. Het deeg was te maken door de mix te mengen met wat zonnebloemolie en water. That's all! Het werd een dikke, kleverige massa, dus ik vroeg me af of het wel helemaal goed was gegaan (meestal is het beslag toch wat dunner). Maar, gelukkig is het allemaal goed gekomen. Ook de icing ging van een leien dakje. Het enige waar ik op moet oefenen is netjes aanbrengen ;) En dan natuurlijk die decoraties... Nee, dat was een beetje een knoeiboel. Maar wel leuk om te doen!
Hier het resultaat:

 

En ik kan je al verklappen dat ze heel lekker zijn! Ik ga zeker nog vaker spulletjes halen om te bakken!

5 comments:

  1. jummmie!ze zien er in ieder geval lekker uit!

    ReplyDelete
  2. wat zijn ze leuk geworden!! jammer dat ik niet zo vaak in Utrecht kom:p

    ReplyDelete
  3. lekker , zou er zo in willen bijten :) x

    ReplyDelete
  4. Mmm.. Yummy ^^
    Dat ziet er echt lekker uit :D
    Ze zien er goed gelukt uit!
    Ik ben dol op cupcakes en koekjes bakken!

    ReplyDelete
  5. Heeeerlijk! Nou krijg ik zelf ook zin om te bakken!

    ReplyDelete