Wednesday, December 16, 2009

CherryCulture Haul!

Gisteren was het weer haul tijd! De spulletjes waren al langer binnen, maar omdat ik HeavenlyCinnamon helaas niet zo vaak zie, duurde het even voor we allebei tijd hadden om de spulletjes te verdelen. Onder het genot van chocolademelk met een chocolademuffin bij de Hema hebben HeavenlyCinnamon en ik onze CherryCulture spulletjes uitgestald en uitvoerig geswatched en getest. Het was zo gezellig! En we hebben natuurlijk meteen foto's gemaakt. De hele haul bij elkaar (of in ieder geval het grootste gedeelte)

Geen idee of we nog vreemde blikken hebben gekregen, maar ziet dit er best goed uit toch? Helaas sneuvelde er ook een van HeavenlyCinnamons NYX blushes....


Zo ontzettend zonde! Ik hoop dat ze het al een beetje teboven is...
Nadat we de hele stapel een beetje hadden bekeken, was het tijd om onze eigen spulletjes er tussen uit te graaien.

Dit is mijn haul. Klein maar zeer fijn! Een NYX Eyeshadow Base, een Eyeshadow Trio, twee blushes en drie Round Lipglosses.

En die van HeavenlyCinnamon. Ook zij had NYX blushes besteld, Round Lipglosses, een Eyeshadow Trio en Round Lipsticks. Ook had ze twee glitter eyeliners (van LA Girl en NYX), een Milani Minerals Blush in Mai Tai, een LA Girl Mineral Blush en nog een palette waar ik de merknaam van ben vergeten. Maar die bleek onwijs goed gepigmenteerd!

Er komen natuurlijk nog posts met swatches en reviews, dus stay tuned!

9 comments:

  1. Oeeeh! leuk.. make's me wanne shop:D

    ReplyDelete
  2. Mooi! Welke kleuren zijn de glossjes? Ik vind ze heel mooi :)

    ReplyDelete
  3. Tof :) Hebben jullie invoerrechten moeten betalen? Zat er een cn22 sticker op de envelop?

    ReplyDelete
  4. @ Maaike
    Bedoel je mijn glossjes of die van HeavenlyCinnamon? ;)
    Ik heb vooral neutrale kleurtjes (Sorbet, Natural en Ballerina Pink) en HeavenlyCinnamon is voor de knalkleurtjes gegaan.
    @ Suzy
    HeavenlyCinnamon heeft het binnengekregen, dus ik zal haar vragen of ze de sticker heeft gezien. Voor zover ik weet hebben we er geen problemen mee gehad..

    xoxo

    ReplyDelete
  5. @Suzy: Ik heb nog nooit invoerrechten hoeven betalen :) En ik heb geen cn22 sticker gezien. Wat is dat precies?

    @ Maaike: Mijn roundlipglossjes waren: Queen of Africa en Amethyst. Ik had verder nog een, op de foto oranje-ige, megashine lipgloss in Candyshop en een paarse LA Color lipgloss in Blazing Violet.

    @ Neon Rocks: Starry boutique, daar was het palette van :) Zo moooooi! <3

    ReplyDelete
  6. Leuke spulletjes, ben benieuwd naar die NYX lipglossjes.

    ReplyDelete
  7. we zullen daar snel een review van maken :) duo of single?

    ReplyDelete
  8. Oh dat ziet er erg tof uit! Ik ben benieuwd naar de swatches!

    ReplyDelete
  9. Ik zie de jade van de candie eyeliners van NYX die is
    echt mooi, word hier in Nederland niet verkocht

    ReplyDelete