Monday, November 9, 2009

Wishlists November.



 Heavenly Cinnamon

Het is weer tijd voor een wishlist! Ik heb deze keer ook wat onbekende merken gekozen. Ik ben namelijk altijd in voor iets nieuws! Ik heb geprobeerd de wishlist een beetje te beperken na de reacties op mijn vorige :$

MAC cosmetics

Volcanic ash exfoliator, bevalt goed dus wil ik er nog 1 :)
Utter fun lipstick
Surprise me lipstick
Sorceress eye palette
Devil may dare eye palette
Frisky business mini lipglass set
Sexy shenanigans mini lipglass set
Sexpot smoky pigment set
Do it up dazzleglass creme
perfectly unordinary dazzleglass creme
my favorite pink dazzleglass creme

- Ja weer een hele lijst, maar ik ben dan ook behoorlijk fan van het merk! :)

Facefront cosmetics:

PAINT ME PERFECT Loose Mineral Eye Pigment
FEELING DEEP
10,000 LEAGUES
GARGLE GARP
CHROMIUM SKY
PENNIED MULCH

- Voor de pigmenten van Facefront geldt dat ze geweldig zijn qua intensiteit en pigmentatie. Zelf de matte kleuren zijn boterzacht en blenden fantastisch! Zeker het geld waard, stiekem vind ik ze zelf misschien wel beter dan MAC.


Blush:
Buenos Aires ( ik heb er al een maar het is zo'n toffe unieke kleur!)
Saloon 'n saddle

- Ze hebben niet erg veel kleuren blush, maar dat maken ze goed doordat ze zulke unieke kleuren hebben.


Lime crime:

Ze hebben tegenwoordig ook lipsticks!Van zwart tot oranje, babyroze en lichtblauw! Maar ook lila lipstick!

Lime Crime Candyfuture Lipstick
Retrofuturist (Rood met een hoofdletter!)
Centrifuchsia (fuchsia)
Countessa Fluorescent(fluor roze)
Great Pink Planet ( felbabyroze, zou dit een dupe voor melrose mood van mac zijn?)

- Van dit merk heb ik tot op heden helaas nog niks geprobeerd. Maar na alle reviews die ik heb gelezen en na het zien van swatches liep het water mij in de mond. Wie weet kom er deze maand wel wat aan?

NYX

-Jumbo eyepencil in Milk. Berucht en beroemd als ogenschaduwbasis en vreselijk goedkoop dus k ben heel nieuwsgierig hoe deze is.
-Round lipstick in: narssicus, fig, rose bud en power.


Neon Rocks



Ik heb even al mijn wishlist-spulletjes bij elkaar geplakt. Hoop dat het nog een beetje te lezen is ;)
- MAC Blush in de kleur Dainty. Sinds ik hem in de winkel heb gezien vind ik hem prachtig.
- Milani Luminous Blush. Ik moet zeggen dat hij al in bestelling is, maar toch hoort hij erbij. Goedkoop en mooi, wat wil je nog meer. En eindelijk was hij weer eens op voorraad.
- OPI Alice In Wonderland Set. Hele mooie kleurtjes zitten hierbij. Wel twee rode, maar daar kan je er volgens mij nooit genoeg van hebben. De film wil ik ook gaan zien.
- ELF Studio Brush Set. Volgende keer als er een ELF bestelling langskomt, moet ik deze toch eens bestellen. Die kwasten schijnen erg goed te zijn, en ik heb eigenlijk maar drie kwasten die het predikaat "goed" mogen dragen. En dat is natuurlijk bij lange na niet genoeg.
- MAC Fluidliner in Blacktrack. Hier heb ik al zovaak over gehoord, deze moet ik eens proberen. Nu gebruik ik eigenlijk helemaal geen eyeliner, maar dat komt vooral omdat ik er slecht in ben, en er eigenlijk nooit op oefen. Nu schijnt het met gelliners wel vrij gemakkelijk te gaan, dus ik wil dat wel eens proberen.
- Chanel nagellak. Ik ben er nog niet uit welk kleurtje, maar de verleiding blijft maar groter en groter worden. Ik ben Orange Fizz al een keer tegengekomen in de winkel. Heb hem uitgeprobeerd, maar niet gekocht! Toen ik pas met HeavenlyCinnamon in Amsterdam was, stond daar Miami Peach. Ook mooi... En dan hebben we nog Ming, en Vendetta, en Rouge Noir...

5 comments:

  1. leuk! Door jullie wil ik ook allerlei make-up kopen:p En ik ben nog altijd blut:P

    O trouwens, wil je meedoen met de winactie op mijn blog:D?

    ReplyDelete
  2. Orange Fizz van Chanel is zeker een aanrader!

    xxx

    ReplyDelete
  3. ik raad je de fluidline zeker aan :) eens je het onder de knie hebt wil je niks anders meer

    ReplyDelete
  4. Ik heb sinds een week ook de blacktrack fluidline: Wooow easy! Het valt of staat wel met een goed kwastje.

    ReplyDelete