Tuesday, November 24, 2009

Wishlist MAC.

HeavenlyCinnamon heeft me best wel aangestoken met het MAC virus. Ik heb nog maar een hele bescheiden stash met alleen maar lipproducten, maar er is nog zoveel te proberen! Ik heb inmiddels een wishlist gemaakt en er komen nog steeds dingetjes bij. Het zijn veelal spulletjes uit speciale collecties, maar dat is des te leuker natuurlijk.

Op 26 december komt de Warm & Cozy collectie uit in de VS, en deze collectie echte 'winterkleuren'. Warme nude-en bruintinten. Dit is echt zo'n mooie collectie, ik zou alles wel willen hebben.

- Lipstick in Warm Me Up Creamy (Mid-Tone Neutral Pink) en Siss (Muted Golden Beige)
- Lipglass in Feeling Dreamy (Pale Neutral Pink) en/of Light That Fire (Burnt Coral with Pearl)

- Mineralize Skinfinish in By Candlelight (Golden Pink)

- Lip Conditioner (in de tube)
- Nail Polish in Blissed Out (Creamy Light Nude) en Dim the Lights (Creamy Dark Chocolate)

- Tinted Lip Conditioner in Feelin’ Good (Light Beige)

Op 7 januari komt er in de VS een collectie uit die "MAC in Lillyland" heet (naar Lilly Pulitzer), de collectie is heel kleurrijk, en de volgende producten lijken mij wel interessant



- In deze collectie zitten vier kleurtjes Lipgelee. Het klinkt alsof het een beetje een jelly-achtige substantie moet zijn, maar ik ben wel benieuwd. Ik weet nog niet helemaal welke kleur ik moet nemen, maar omdat ik aanneem dat ze niet heel dekkend zijn, ga ik op dit moment voor  Resort Life (Off white with pink pearlized pigments)


- Ook zitten er Cremeblend Blushes in deze collectie. Er zijn online al veel fans, en het de blush lijkt me erg makkelijk uit te werken. Er zitten mooie kleurtjes bij, maar ik ga denk ik voor de Joie de Vivre (Peachy Coral)


- Daarnaast zitten er ook twee leuke, roze kleurtjes nagellak in de collectie, die ik allebei wel zou willen. Ik heb gehoord dat de kleur Steamy vast in het assortiment zit, maar dan ga ik dus zeker voor Coconut Ice (Light Yellow Peach Pink). Het zijn allebei cream lakjes.


- Paintpots zitten standaard in het assortiment van MAC, en volgens mij heeft deze collectie geen limited editions wat dat betreft. Ik hoor dat heel veel mensen paint pots als oogschaduw basis gebruiken, maar ik ben wel benieuwd wat je er nog meer mee kunt. Mensen met ervaringen, laat je horen.

En dan nog een paar losse dingen die ik graag zou proberen:
- Lip Erase. Poets je eigen lipkleur weg zodat je lipstick veel mooier uitkomt, klinkt handig.
- Dainty Blush. Mooie roze blush kleur.
- Tippy Blush. Hier is bijna niet meer aan te komen, maar het is zo'n lieve knalroze kleur!
- Fluidline in Blacktrack. Een product dat menig beautyblogster in de kast heeft staan. (staat ook al op mijn november wishlist)
- Studio Sculpt Foundation. Schijnt ook een wondergoedje te zijn. Niet uitdrogend, geen masker-effect en goed afgestemd op de huid. Misschien moet ik me eens laten adviseren in de winkel...

Heeft iemand nog tips of absolute aanraders? Ervaring met een van de producten die ik op mijn wishlist heb staan? Wil het graag horen!

6 comments:

  1. Oeh dit is voor het eerst dat ik de fotos zie van de Warm & Cozy collectie en zie al heel wat dingen die ik graag wil. Zeker een lipstick en lipglass, Tube lipconditioner en de roze tinted lip conditioner!! Dan weet ik alvast waarvoor ik geld moet wegleggen :D

    ReplyDelete
  2. Ik wil ook graag een aantal dingen van MAC, al die blogs steken me ook aan :P Alleen ik heb momenteel geen werk dus daar zal ik eerst naar moeten zoeken ;)

    ReplyDelete
  3. Wauw, ik vind MAC echt een prachtig merk. Maar vind 't toch elke keer te duur als ik in de winkel sta.

    ReplyDelete
  4. @ Myrna: The tube lipconditioner en de gewone roze tinted lipconditioner zitten in het vaste assortiment :) Dus die kan je het hele jaar door kopen :)

    ReplyDelete
  5. heee! ik heb een paintpot in de kleur fresco rose.
    Ik vind het echt geweldig spul! mijn oogschaduw zat na een volleyballwedstrijd van 2 uur, een douche en een shopsessie, nog helemaal perfect! 1 nadeel is dat ik hem alleen kan gebruiken onder roze oogschaduw, dus de volgende paintpot die ik ga kopen wordt neutraal:p

    xx

    ReplyDelete
  6. @ Eline, dank je voor je reactie :D
    Weet ik in ieder geval dat ik voor een neutraal kleurtje moet gaan ;)

    xoxo

    ReplyDelete