Monday, November 16, 2009

Update Beautydoelen

1. Minimaal 1 keer in de week een maskertje op doen.
Gisteren lekker een maskertje gebruikt: MAC's Volcanic ash thermal mask.
2. Een week lang alleen maar felgekleurde lipstick of lipgloss dragen.
Ik moet eerlijk bekennen dat het me niet 7 dagen is gelukt. 4 dagen...
3. Elke dag een andere ogenschaduw gebruiken.
Dat gaat heel goed,maar komt ook door doel 12.
4. Elke dag oorbellen in doen.
Dat gaat me steeds beter af.Ik zorg gewoon dat ik een setje oorbellen in mijn tas heb zitten.
5. Een week lang alleen op hoge hakken lopen.
Nog niet gedaan.
6. In vier maanden tijd 10 kilo afvallen.
Er is al wat af! Ik ga straks op de weegschaal staan, bah vervelend ding.
7. 1 week lang alleen maar losse poeder ogenschaduw gebruiken, ook losse poeder blush.
Afgelopen week heb ik al wel wat losse oogschaduw gebruikt, maar nog niet alleen maar. Ik heb wel al een mMAC pigment sample in Blue brown opgemaakt.
8. Elke dag me in smeren met bodylotion.
Als ik haast heb vergeet ik het nog steeds. Ik douche 's ochtend en dan wil het er weleens bij in schieten, mar dat probeer ik dan 's avonds goed te maken. En me dus als nog in te smeren.
9. Komende maand meer rokjes en jurkjes dragen. Minimaal 10 dagen een rokje/jurkje aan deze maand.
Nog niet gedaan.
10. En een hele belangrijke : elke dag een stukje voor deze blog schrijven :)
Nog niet gedaan zoals jullie hebben gemerkt! ;)
11. Een maand lang elke dag een half uurtje door de woonkamer dansen.
Nog niet gedaan, maar morgen ga ik voor het eerst aan Zumba doen. Hebben jullie dat al gedaan? En hoe was het?
12. Elke dag een nieuw beautyproduct gebruiken.
Dat is me bijna alle dagen gelukt, 5 van de 7 dagen. Deze week 6 van de 7? ;) Wat heb ik trouwens een hoop nog niet gebruikt!
13. Minimaal om de 3 dagen een nieuwe kleurtje nagellak op doen. En nails of the day posten ;)
Ik heb vandaag mijn eerste nails of the day gepost :) Deze week heb ik keurig om de 2 of drie dagen van nagellak gewisseld. Ik heb ook een dagje mijn nagels laten ademen.

bijgekomen:

14. Minimaal 2 liter water drinken per dag.
Water drinken vind ik heerlijk. Het is echt 1 van mijn favoriete drankjes, maar ik vergeet het soms om echt 2 liter water te drinken.
15. Elke week scrubben.
Ik heb nog geen fijne scrubcreme gevonden en met zo'n washandje vind ik niet zo heel lekker. Behalve voor hardcore scrubben.
16. een face of the day plaatsen.
Ik sta alleen altijd zo stom op de foto! :$
17. Elke maand minimaal 2 beauty dingen of cosmetica opmaken.
Ik heb nu een pigment sample van MAC opgemaakt en mijn Labello is het volgende dat ik opmaak.
18. Mijn kwasten vaker schoonmaken.
Dat is alweer veel te lang geleden! Toen NeonRocks het in haar beautydoelen noemde dacht ik:Jaaaa! Dat moet ik ook echt vaker doen!
19. Opzoek naar de ideale shampoo en dagcreme.
Mijn haar is iets waar ik wel trots op ben en om het mooi te houden ben ik altijd opzoek naar de perfecte shampoo en dan het liefst SLS en parabenen vrij en niet onbelangrijk: betaalbaar.

Hebben jullie nog een goed idee om toe te voegen.

3 comments:

  1. Fijn dat je ook een lijstje hebt gemaakt .. moet de mijne ook nog eens updaten.

    Zumba vond ik persoonlijk teleurstellend, maar kan ook aan de tang van een lesgeefster gelegen hebben. Die ging altijd sneller en sneller tot niemand meer meekon en dna keek ze op ons naar van ' Wat?? Kunnen jullie mij niet volgen?? Allez ..' Terwijl de meesten van de groep een steengoede conditie hebben. Ze deed het te 'dansig' en te weinig ' fitnessig'

    ReplyDelete
  2. Zumba vond ik echt geweldig, mijn lerares was juist super leuk! Het is inderdaad wel meer dansen dan fitness, maar het is niet moeilijk en juist heel leuk. Ik had het gevoel dat ik er super stom uitzag met dat gedoe, maar het is echt leuk! bovendien verbrand je calorieen.. niet normaal

    ReplyDelete
  3. @ Margot: Calorieen verbranden als een gek, daar word ik blij van! Vanavond is het zo ver! Ahhh! Ik ga volgens mij vreselijk voor gek staan, maar ik doe het voor mezelf tenslotte. Dus daar moet ik me maar even overheen zetten. Wish me luck! ;)

    ReplyDelete