Tuesday, November 17, 2009

Tiny CherryCulture.com haul. Picture heavy!

Woow eindelijk zijn mijn spulletjes van Cherryculture.com binnen! Dit is een kleine overzichtsfoto, verderop nog wat meer infoen foto's. Er zat ook nog een Milani blush in Luminous voor NeonRocks bij, hopelijk is ze er blij mee!






Nectar is een perzikkleur met een beetje een gouden gloed. Een hele mooie kleur en 7,4 gram blush! Echt veel! Ik kan nog niks zeggen over de houdbaarheid, maar het ziet er veel belovend uit. Meer over deze blush in een andere post :)




NYX powder in Pinkie, een hele mooie felroze blush. Ik heb al twee andere blushes van NYX Angel en Mocha. En nu ben ik verkocht! Hele mooie kleuren, goed gepigmenteerd en boterzacht. HIer komen er zeker nog meer van!





Deze vier ogenschaduws heb ik gekocht. Ik had er van alle drie de merken nog geen van de oogschaduw. En ik ben altijd opzoek naar te gekke goedkope make-up. Dus heb je nog een tip, ik houd me aanbevolen! ;)






NYX single eyeshadow in Burgundy pearl, mijn eerste NYX oogschaduw!! Woow Mooie wijnkleurige oogschaduw en boterzacht!










LA Girl eyeshadow in Belini tini. Oranje-perzikachtige kleur. Goede colour pay-off, maar wel wat grover dan de Milani oogschaduw.










NYX roundlipsticks van boven naar beneden Narscissus , Rose bud en Fig. Ze bevielen erg goed dus heb ik deze drie besteld.









NYX round lipgloss in Whipped en Sorbet.Hele mooie een beetje nude lipglossen. En voor de meesten duidelijk te herkennen: het beroemde NYX jumbo eyepencil in Milk. Ik was daar heel erg benieuwd naar en nu is het dus eindelijk zo ver!








Milani eyeshadow in Java bean. Prachtige bruine kleur en de colour pay-off is fantastisch. Tenminste als swatch zo op mijn hand. Ik dacht op de een of andere manier altijd dat deze ogenschaduws veel groter waren,maar ze zijn ongeveer zo groot als een MAC oogschaduw.









Milani eyeshadow in Storm, antraciet( d.grijs) met zilveren hele fijne glittertjes. Ook deze is goed gepigmenteerd.

Review van Cherryculture.com volgt nog! Zie je iets waar je vragen over hebt, stel ze gerust! Oh en jullie hebben mijn mega oktober haul nog tegoed! Die komt er aan hoor :P Sorry voor de rare opmaak maar ik heb de hele middag ruzie gehad met blogger :(

6 comments:

  1. Nice aankopen! Ik wil ook weer bestellen (A)

    xoxo

    ReplyDelete
  2. Die round lipsticks van NYX zijn fijn hè :) Heb ik er ook al 6 van en wil er nog meer! Zijn die lipglosses fijn? Daar wil ik er nog wel eens eentje van proberen.

    ReplyDelete
  3. aaah wat leuk! Ik wil hebben:|

    ReplyDelete
  4. Oh, wat een mooie spulletjes allemaal! <3

    ReplyDelete