Thursday, November 5, 2009

Review + Swatches MAC Dazzleglass Creme.



Dazzleglass Cremes zijn een collectie van MAC, uitgebracht in september 2009. De collectie was exclusief te koop in de Verenigde Staten. Ze zijn verkrijgbaar in negen kleurtjes, en zijn een combinatie tussen de vertrouwde Dazzleglass lipgloss en de Cremesheen lipstick.
Laat ik beginnen met het leukste, de lipswatches:


Creme Allure


Do It Up


Amorous

Zoals je kunt zien zijn alledrie de kleuren erg verschillend. En ik vind ze eigenlijk allemaal prachtig! Creme Allure heeft een hele mooie, zachtpaarse bessenkleur en is niet te dekkend. Ook zie je bij deze kleur het minste van de glittertjes. Do It Up is eigenlijk best wel knalroze, maar op de een of andere manier kwam dat op de foto niet helemaal tot zijn recht. Hier zie je wel minuscule zilveren glittertjes. Erg mooi! En dan Amorous. Daar ben ik nog niet helemaal zeker van. Ik moet zeggen dat ik deze in eerste instantie ook niet heb besteld. Ik durfde het toch niet aan. Toen ik daarna op fora las dat dit de absolute must-have kleur van de collectie zou zijn, had ik wel een beetje spijt. Gelukkig was HeavenlyCinnamon* zo slim hem gewoon te bestellen. Het is een mooie kleur en volgens de kenner* is hij niets te donker. Maar ik draag nooit zulke donkere kleurtjes. Misschien is het een kwestie van doorzetten en het gewoon doen. Want wegdoen kan ik niet, daar is hij te mooi voor. Ik ben erg te spreken over de formule. Smeert lekker uit, is niet te dik en plakkerig, maar ook  niet te dun en uitdrogend. Ook voel je geen schuurpapier als je met je lippen over elkaar gaat (lees: je voelt geen harde glittertjes zitten). Perfect. I love 'em!

Wat vinden jullie van de kleurtjes?

5 comments:

  1. mooi hoor meis! Misschien dat ik nog wat neutralere kleurtjes ga bestellen..my favorite pink, perfectly ordinary en totally fab. Wat denk jij? Amorous vind ik je ook echt goed staan hoor! :)

    ReplyDelete
  2. Wauw ze zijn allemaal zo mooi! Echt prachtig gewoon, nu wil ik ze ook allemaal(a)

    ReplyDelete
  3. Creme Allure en Do it up vind ik prachtig!! en wat een lippen heb je ook, perfect voor swatches =d

    ReplyDelete
  4. De twee eerste zijn heel wannahave, de laatste vind ik echt niet mooi. Ik haat het als het er glitterig gaat uitzien, en het hoopt duidelijk op in je liplijntjes.. DIe kleur zou ik nooit kopen. Do it up vind ik dan weer heel leuk :)

    ReplyDelete