Friday, November 6, 2009

Review: Hema Make-Up Base




The Price: Rond 4,95 voor een tube van 30 ml.
The Looks: Een simpele doorzichtige tube met zwarte bedrukking en een witte inhoud.
The Smell: Niet noemenswaardig. Hij is niet sterk aanwezig, en ruikt ook niet bijzonder vies.
The Good: Het matteert mijn huid erg goed, en ik heb echt het idee dat het mijn huid ook egaler maakt. Of het echt verschil maakt qua 'houdbaarheid' van je make-up gedurende de dag kan ik niet zo goed beoordelen. De matterende werking behoud het wel de hele dag. Gelukkig heeft het verder ook geen uitwerking gehad op mijn huid wat betreft vervelende reacties of puistjes.
The Bad: Het is vrij stevige, witte creme. Gelukkig zie je dat niet zodra je het opsmeert, maar het trekt echt gigantisch snel in, waardoor het stroef uitsmeert. Ik kan me voorstellen dat het bij sommige mensen (die met een droge huid bijvoorbeeld) heel erg uitdrogend werkt.
The Verdict: Inmiddels is deze make-up basis onderdeel geworden van mijn dagelijkse routine. Na de dagcreme de Hema Make-up Base en de Eyeshadow Base. Dat even in laten trekken en daarna make-up opbrengen. Ik zag het nut van make-up basis nooit zo, maar voor deze prijs is het leuk om eens te proberen. Ik ben er in ieder geval tevreden over.

1 comment:

  1. Is de hema eyeshadowbase fijn/goed? Ik zit er al een tijdje over te denken om die aan te schaffen.

    ReplyDelete