Friday, November 13, 2009

Review Gosh Amazing length'n mascara




De feiten: Gosh Amazing length'n mascara.De verpakking is zwart met een taps toelopend borsteltje.
De geur: Nat mos, getsie!
De prijs: Geen idee, iets van 8 euro? Ik heb 'm via de Goshmascara actie van kruidvat.

Review:

Ik heb even gewacht met het reviewen van deze mascara omdat ik wilde weten hoe de mascara zich zou houden.
De mascara brengt gemakkelijk aan met het smalle niet al te grote borsteltje. Doordat het uiteinde wat taps toeloopt kan je ook bij de kleine wimperhaartjes om deze van mascara te voorzien. So far so good. Je krijgt een natuurlijk resultaat. Doordat je de hele wimper van kleur voorziet lijkt het alsof de mascara meer lengte geeft, langere wimpers dus. Maar bij een lengthening mascara verwacht ik zelf een bijna nepwimpereffect. Of in ieder geval een wat dramatischer look dan dat deze mascara geeft.
Om aan de natuurlijke look te ontsnappen kan je natuurlijk wat laagjes mascara opbouwen. Maar de mascara wordt behoorlijk hard en als je dus meerdere laagjes mascara aanbrengt krijg je het beroemde 'spinnenpoten' effect. Dat vind ik persoonlijk niet zo heel erg mooi.
Over de houdbaarheid kan ik kort zijn. Deze mascara vervaagd in de loop van de dag. Hij begint dan een beetje te brokkkelen. En mocht je 's avonds nog ergens heen gaan, dan moet je zeker weten je mascara even bijwerken.



De mascara is zeer geschikt voor een natuurlijke look, maar een mooi dramatisch effect zal je hiermee niet bereiken. Maar dit is mijn mening en dit is mijn ervaring met dit product. Ik zal het niet nog een keer kopen, maar het is zeker geen slechte mascara. Ik krijg er bijvoorbeeld geen last van jeukerige rode ogen van. Zoals bij sommige goedekopere cosmetica merken. (Essence, Catrice)
En heb jij weleens een Gosh mascara gebruikt en wat vond je ervan? Als je iets mist in deze review geef het alsjeblieft aan. Daar worden de reviews alleen maar beter van :)

Zoals beloofd met een beetje vertraging:

4 comments:

  1. ik heb er enkele, en ik heb er geen problemen mee, dus dat van die houdbaarheid verbaast me wel wat! ik heb zelfs nog nooit een mascara gehad die vervaagde eigenlijk haha

    ReplyDelete
  2. Klinkt voor mij juist wel goed, ik heb van mezelf veel en lange wimpers (waar ik ├ęcht blij mee ben), waardoor het al snel too much wordt.
    Verder wou ik even zeggen dat ik het geweldig vind dat je foto's zo groot zijn als je er op klikt, heerlijk duidelijk!

    ReplyDelete
  3. @ prettybudget: tja misschien ben ik een beetje raar met mascara :)

    @ Bittersweet midnight: Ik ben blij dat je het fijn vindt :) Ik zal mijn foto met mijn oog nog even uploaden. Dan kan je het effect een beetje zien. Maar het is een mooie natuurlijk ogende mascara die je wimpers net een beetje aankleed. Hahaha..

    ReplyDelete