Tuesday, November 10, 2009

Polish Of The Day.

En precies een week na de vorige weer een nieuwe, we gaan er lekker snel doorheen ;)
Ik vind dat HeavenlyCinnamon ook eens aan de nagellak swatches moet, ze heeft zoveel leuke kleurtjes!


 

Een blauw kleurtje deze keer, te weten Yoga-Ta Get This Blue! van de OPI India Collectie. Ik twijfelde tussen deze en Russian Navy. Ze lijken erg op elkaar, maar deze was toch net een tintje lichter, zo leek het. Ik vind het een prachtige kleur. Op zich ben ik niet zo'n grote fan van blauw en groen op mijn nagels, maar ik moest er van mezelf tenminste eentje proberen. Dit is de tweede keer dat ik het kleurtje draag, en terwijl ik het opsmeerde bedacht ik me hoe zonde het was dat ik deze niet vaker draag.
Op de foto een laagje Trind Basecoat, twee laagjes Yoga-Ta Get This Blue en een laagje Seche Vite.
Trouwens nog een kleine opmerking over die laatste. Seche Vite is geweldig als het aankomt op sneldrogende nagellak, en het geeft een prachtige glans. Helaas chipt het net zo snel als mijn Hema topcoat. Toch een minpuntje.

7 comments:

  1. Mooi! Doet me denken aan de lak van een auto .. ( ja sorry, heb deze zomer allemaal kleurstalen van autoverf moeten sorteren op mijn vakantiewerk en dan zie je dat sommige kleuren echt verdacht op nagellak lijken :D)

    ReplyDelete
  2. @ Maaike
    Haha, dat heb ik nog nooit gehoord... Maar nu je het zegt kan ik me er wel wat bij voorstellen ;)

    xoxo

    ReplyDelete
  3. erg mooi! stuk blauwer dan russian navy vind ik
    mooie nagels ook

    ReplyDelete
  4. @ NeonRocks: ik heb mijn eerste NOTD geplaatst :P

    ReplyDelete