Wednesday, November 25, 2009

Polish Of The Day: My First Chanel.

Het is zover! Er mag iets van de wishlist geschrapt worden, want vandaag heb ik mijn eerste Chanel nagellak gekocht. Het was even wikken en wegen welke kleur het zou worden (ik had eigenlijk alle kleuren die ik mooi vond op mijn nagels geswatched), maar uiteindelijk kon ik de knoop doorhakken en heb ik een heel apart, maar mooi kleurtje gekozen.
Het is niet Ming, niet Rouge Noir, Orange Fizz of Miami Peach, het is....

Cosmic Violine! Ik kende de kleur ook niet, maar ik vind hem prachtig. Omdat hij in het schap naast Gondola staat (kleur uit de kerstcollectie) dacht ik dat dit ook een speciale editie was. Nu ik hem even google kom ik erachter dat hij uit dezelfde lente (!) collectie komt als Mica Rose.
Ik heb hem natuurlijk meteen opgedaan en een swatch proberen te maken, maar vanwege het baggerweer is het er eentje met kunstlicht geworden. Hoop dat ook de mooie shimmer in de lak goed zichtbaar is ;) Betere foto's volgen later. Het is een donker/chocolade bruine kleur, met goude en rode shimmer. Mooie herfstkleur.




 

10 comments:

  1. hij is wel mooi, maar ik vind hem niet super speciaal (maar dat vind ik praktisch van alle chanel lakjes), wel leuk om eentje in je collectie te hebben natuurlijk!

    ReplyDelete
  2. Mooie kleur zeg, zou ook nog wel een chanel nagellak willen alleen ben bang dat hij het geld niet waard is. Dan koop ik liever goedkopere waarvan ik weet dat die kwaliteit goed is zoals Barry M & China Glaze. Ga je er ook nog een review over schrijven?

    ReplyDelete
  3. @ prettybudget: Ik begrijp wat je bedoelt, de meeste kleurtjes zijn inderdaad niet zo spannend, maar deze vond ik wel bijzonder. Het is ook gewoon leuk om eens iets van zo'n chique merk te kopen ;)

    @ Annelieke: Ze zijn inderdaad wel vrij duur, maar het is leuk om een keertje uit te proberen. Ik zal binnenkort een review posten.

    ReplyDelete
  4. haha idd, ik wil ook ooit eentje hoor van al die merken ;)verzameldrang hé hehe, en eens zien of het goeie lakjes zijn! vond je hem ook goed lakken?

    ReplyDelete
  5. Pfff ik ben nog moe van de zoektocht!De kleur van de lak is zoals in het flesje vind ik :) Heel erg mooi hoor meid! Dapper dat je het eindelijk durfde! ;)Ik werk vanmiddag aan de blog :P en aan onze bestelling! ;)

    ReplyDelete
  6. wauw super mooi, vooral die shimmer! Het lijken wel van die goudstukjes:)

    ReplyDelete
  7. Nice, ik vind nagellak van Chanel erg fijn. Ik heb alleen orange fizz, en had wel graag jade en jade rose gehad maar die zijn bijna niet te krijgen.

    ReplyDelete
  8. oh wow deze is mooi, I love chanel nailpolish hihi

    ReplyDelete