Friday, November 20, 2009

OPI @ Sephora + 20 % korting!



Na een tip van HeavenlyCinnamon ben ik vandaag ook eens een kijkje gaan nemen bij de Sephora in V&D Utrecht. Ze schijnen er OPI te hebben... Nieuwsgierig als ik was heb ik de hele instore nagekeken. En je moet goed zoeken, want er staat alleen een display bij de kassa. Bovenaan de display is een plankje met nagelverzorging, dus nagelverharders, een correctie-pen en nagellak remover. Daaronder een aantal rijen nagellak (I'd like to refer to that as: heaven!) met verschillende kleurtjes. Ze hebben niet alles (begrijpelijk), maar in principe zijn de India, France en Espana Collection vertegenwoordigd, naast alle standaard kleurtjes. Het verloopt van de nude kleurtjes naar roze (eerst licht, dan donker), naar rood, paars, bruin en tot slot ook nog een paar zwarte, blauwe en oranje kleurtjes. De prijs van een potje is, zo heb ik me laten vertellen: 13,50. Wat vrij prijzig is, ik hoor altijd over een prijs van 12,95. Hoe dan ook, het handige aan de display is dat er nailwheels hangen. Dat zijn plaatjes met nepnagels, waar iedere kleur op gelakt is, en die je over je eigen nagel kunt houden. Zo kun je eerst goed kijken of het kleurtje wel echt bij je past. Ook zag ik voor het eerst een mini-set van de Espana collectie. Met (5?) piepkleine potjes nagellak erin, en hij ging weg voor de prijs van 17,95. Ik zou zeggen: vooral niet doen!

Wat nu het leuke is (en ik hoop dat de mensen die er gebruik van willen maken dit vandaag nog lezen ;)

Sephora bestaat precies 1 jaar in Nederland en viert dat met 20% korting op het gehele assortiment!  

De actie geldt vandaag en morgen nog. Maar dit betekent dus ook 20% korting op OPI, en de geweldige kerstsets van Benefit en Too Faced (en wat je verder nog kunt bedenken natuurlijk). Ik zou zeggen: wil je graag iets hebben, zorg dan dat je morgen nog even snel bij Sephora naar binnen rent!

PS: Ik kon me niet inhouden en heb een flesje OPI nagellak remover gekocht. Normale prijs is 8,50, nu voor 6,80. Binnenkort een vergelijking met mijn Hema remover.

5 comments:

  1. ben benieuwd naar die remover!

    ReplyDelete
  2. de winkelprijs van opi vind ik veel te duur voor wat het maar is (zelfs met 20% korting), maar online is het wel te doen (want ze hebben wel heel veel leuke kleurtjes uiteraard :p)

    ReplyDelete
  3. @ prettybudget:
    Mee eens! Ik blijf ze ook nog gewoon online kopen, is stukken goedkoper! Maar dit is natuurljk wel handig om even de kleurtjes in het echt te kunnen zien voordat je ze online in je winkelmandje gooit ;)

    ReplyDelete
  4. haha ja heb je gelijk in! of ook wel als je echt niet kan wachten ofzo :p maar hier geen sephora jammer genoeg!

    ReplyDelete
  5. bij welke sites kopen jullie je opi nagellak dan? Gewoon op de officiële opi site?

    ReplyDelete