Tuesday, November 17, 2009

New Shoes.

Jullie hadden ze nog tegoed van mijn Amsterdam Haul: mijn nieuwe laarzen van River Island.

Klik op de foto voor een vergroting.
Raar is dat altijd. Je ziet tientallen leuke schoentjes en laarsjes staan als je geen schoenen nodig hebt, maar zodra het zover is, voldoet niets meer aan je wensen. Herkenbaar? Ik heb er in ieder geval altijd last van. En ik vind het verschrikkelijk! Ik weet dat ik met een paar afgetrapte laarzen de winter wel doorkom, maar toch. Het is altijd handig ook nog iets te hebben waar je fatsoenlijk mee over straat kan, zeg maar. En dan heb je dus al tientallen winkels afgezocht naar dat ene paar, en ben je telkens met lege handen thuisgekomen. Tot ik met HeavenlyCinnamon naar Amsterdam ging om te shoppen. We hadden toevallig allebei nieuwe winterlaarzen nodig (HeavenlyCinnamon misschien nog wel harder dan ik, zij was namelijk door de zool van haar schoenen heen), maar ik had geen hoge verwachtingen. En je raadt het niet: in de allereerste winkel waar we naar binnen lopen (River Island) staat mijn droompaar. Ironisch toch? Ik heb ze wel eerst apart laten zetten om nog wat verder te kijken, maar gedurende de dag bleef ik er maar aan denken. En dan weet je dat het goed zit. 
De laarzen zijn van echt leer, en zoals je kunt zien lijkt de schoen al een beetje verweerd. Nu moet ik zeggen dat dat versterkt wordt door de flitser, maar het is inderdaad geen 'perfecte' schoen met effen kleur. De neuzen zijn ietsje donkerder dan de rest, en de hielen een tikje lichter (die 'beschadiging' zat er al, maar in het daglicht valt dat totaal niet op). Ik vind ze stoer doch netjes, een perfecte combinatie.

2 comments: