Monday, November 2, 2009

Haul Amsterdam #2

Excuses nog voor het gebrek aan updates de afgelopen week. Het was voor mij en HeavenlyCinnamon tentamenweek, dus vandaar dat we met de neus in de boeken hebben gezeten. Om het einde van die vervelende week nagelbijten te vieren, gingen we vandaag naar Amsterdam om te shoppen. Nu heb ik eigenlijk helemaal niet zoveel gekocht, maar omdat ik ook nog wat 'cadeautjes' heb gekregen vandaag maak ik er toch een haul van.

Bij River Island heb ik nieuwe laarzen gekocht. Helaas kan ik er op hun site geen plaatje van vinden, dus ik zal proberen eerdaags eens een fatsoenlijke foto van te maken. En ze hadden heel veel leuke accessoires!



Is 'ie niet schattig? Met een strikje en glimmertjes kan er natuurlijk weinig meer misgaan. HeavenlyCinnamon heeft ze uit het chaotische schap gevist, en er zelfs nog voor gezorgd dat ik er ook nog eentje kon bemachtigen. Is dat teamwork of wat?



Vraag me niet waarom, maar ik heb iets met de Union Jack. Vrijwel alles wat behangen is met de nationale vlag van de Britten wil ik hebben. En deze oorknopjes zijn dan ook helemaal mijn ding. Wederom behangen met steentjes (daar hou ik normaal gesproken niet eens zo van), maar ik moest ze dit keer meenemen. Ik had er namelijk een paar maanden geleden ook al mee in mijn handen gestaan, en stel nou dat ze uit de collectie gaan! 

Dan nu over naar de 'cadeautjes'. Lees: de spulletjes die ik een paar weken geleden met HeavenlyCinnamon heb besteld. Ten eerste mijn drie nagellakjes:



OPI Banana Bandana, Seche Vite Dry Fast Topcoat en OPI Parlez-Vous OPI? Het gele lakje viel toch anders uit in het echt dan op internet. Hij is een beetje flets en pastel, juist niet wat ik met mijn bleke huid nodig heb. Maar wie weet staat het wel heel hip ;)
Seche Vite schijnt het wondergoedje te zijn voor sneldrogende nagels. Ik heb het zojuist geprobeerd, dus een review kunnen jullie snel verwachten.
Net als een nieuwe Polish Of The Day. Want Parlez-Vous OPI lonkte zo naar me in zijn flesje, die kon ik niet laten wachten tot morgen.

En nu tromgeroffel voor mijn nieuwste treasures!



De MAC Dazzleglass Cremes! Wat zijn ze mooi! Ik ben er echt heel erg blij mee. Van boven naar beneden: Amorous, Do It Up, Creme Allure. Zoals jullie misschien hebben kunnen lezen in een eerdere post had ik in eerste instantie alleen Creme Allure en Do It Up besteld, maar door een misverstandje heb ik er nu drie. En dat is nooit verkeerd natuurlijk. Swatches op mijn lippen en een uitgebreidere review komen eraan in een afzonderlijke post, maar ik zal jullie alvast lekker maken met swatches op mijn hand ;)


4 comments: