Friday, November 27, 2009

Besteld!

Afgelopen donderdag was het Thanksgiving en dus hadden veel online webshops kortingsacties.
Zo had NonPareilBoutique 20% korting op het hele assortiment. Helaas was dat alleen op Thanksgiving, maar gelukkig hebben we CherryCulture nog! Want ook die webshop geeft 20% korting op alle producten. Tot vandaag! Wil je nog iets hebben, opschieten dan!

Je ziet hem waarschijnlijk al aankomen...Ik heb me niet in kunnen houden, en dit heb ik besteld.
Bij CherryCulture heb ik alleen maar NYX spulletjes besteld. Het blijft gewoon een leuk merk, met goede kwaliteit.


NYX Powder Blush in de kleuren Pinky (omdat hij bij HeavenlyCinnamon zo mooi was en een beetje op Tippy van MAC lijkt) en Angel. Die laatste is wel een vrij lichte kleur, maar hopelijk is hij heel mooi!

NYX Round Lipgloss (ook weer bij HeavenlyCinnamon gezien) in de kleuren: Ballerina Pink, Natural en Sorbet.
  
Een NYX Eyeshadow trio. Ik vind de palettes van NYX echt superhandig en mooi, vandaar dat ik nu ook een trio wil proberen. Ik heb hem besteld in de kleuren Barely There/Champagne/Rootbeer.
 
En als laatste een NYX Eyeshadow Base in Skintone. Mijn Hema oogschaduw basis begint een beetje leeg te raken en vies te worden, dus vandaar deze. Ook wilde ik wel eens zien of het veel verschil maakt als je een huidskleur neemt in plaats van wit met een shimmer, zoals die van de Hema.

3 comments: