Sunday, November 8, 2009

Beautydoelen.




Zo, na een lange afwezigheid ben ik eindelijk weer terug! Ik heb nog geen kans gehad om mijn megahaul te fotograferen. Dus die komt er deze week aan! Maar eerst iets anders. Ik las een tijdje geleden de draft van NeonRocks over Margot's 101 doelen en over haar eigen beautydoelen. Toen heb ik daar eens over na zitten denkenen zo doende heb ik al 10 doelen bedacht :) Ze zijn trouwens allemaal beauty of uiterlijk gerelateerd.

Mijn doelen:

1. Minimaal 1 keer in de week een maskertje op doen. Ik heb echt heerlijke maskertjes, maar ik gebruik ze veel te weinig.
2. Een week lang alleen maar felgekleurde lipstick of lipgloss dragen. Ik durf nog niet altijd even goed met felgekleurde lippen over straat. Om daar overheen te komen, mag ik van mezelf een week lang dus alleen maar met felgekleurde lippen over straat.
3. Elke dag een andere ogenschaduw gebruiken.
4. Elke dag oorbellen in doen. Een aantal jaar geleden had ik samen met mijn moeder een dames- en herenkledingzaak. Als overblijfsel daarvan heb ik ontzettend veel oorbellen. Maar ik vergeet ze gewoon vaak in te doen *schaam*
5. Een week lang alleen op hoge hakken lopen.Ik heb juweeltjes van schoenen, maar ik kies te vaak voor de makkelijke weg: spijkerbroek met platte schoenen.
6. In vier maanden tijd 10 kilo afvallen. Ik moet voor mijn gezondheid 10 kilo afvallen en dit is een redelijke termijn :) Willen jullie hier trouwens over lezen op de blog?
7. 1 week lang alleen maar losse poeder ogenschaduw gebruiken, ook losse poeder blush. Pigmenten en losoogschaduwpoeder is prachtig maar niet erg praktisch om mee te nemen, daarom vergeet ik het vak te gebruiken.
8. Elke dag me in smeren met bodylotion.
9. Komende maand meer rokjes en jurkjes dragen. Minimaal 10 dagen een rokje/jurkje aan deze maand.
10. En een hele belangrijke : elke dag een stukje voor deze blog schrijven :)
11. Een maand lang elke dag een half uurtje door de woonkamer dansen. Een half uurtje bewegen is het minimaal en dansen is 1 van mijn favoriete bezigheden dus waarom niet thuis voor de tv?
12. Elke dag een nieuw beautyproduct gebruiken. Ik heb nog steeds heel veel producten van oogschaduw tot douchegel die ik nog niet aangebroken heb. Zo probeer ik mezelf een beetje te dwingen niet te zuinig te zijn met mijn nieuwe speeltjes :P
13. Minimaal om de 3 dagen een nieuwe kleurtje nagellak op doen. En nails of the day posten ;)

- EDIT -

En dan voeg ik meteen maar mijn beautygoals toe, ik was er immers aan begonnen, maar had nog geen tijd gevonden om hem af te maken (lees: ik was het een beetje vergeten...)
1. Per dag minimaal 1,5 liter water drinken.
Celebs zweren bij veel water drinken, maar ik betrap mezelf er nog al eens op dat ik eigenlijk niets extra's drink. Of het echt je lichaam zuivert weet ik niet. Maar baat het niet dan schaadt het niet.
2. Een keer per week mijn wenkbrauwen epileren.
Shame on me, dat doe ik dus niet. Een keer in de zoveel weken kijk ik in de spiegel en schrik ik me dood. Wildgroei! Vandaar dat ik het standaard iedere week moet gaan bijwerken, anders gaat het fout. Misschien dat ik eens ga kijken of ze bij de Douglas nog Anastasia treatments geven, dat zou wel wat zijn. De vorm is namelijk ook een beetje zoek.
3. Minimaal een keer per twee weken een maskertje doen.
Elke week lijkt me weer een beetje teveel van het goede.
4. Een keer per maand mijn kwasten schoonmaken.
Laat ik even eerlijk zijn: de laatste keer dat ik mijn (cheap-ass) H&M kwasten heb uitgespoeld is toch zeker wel een jaar (misschien wel anderhalf) geleden. Iewl! Dus ik moet even een kleine verpakking Zwitsal kopen en beginnen met schoonmaken. Ik wil niet weten hoeveel viezigheid er in die kwasten zit.
5. Vaker rokjes en jurkjes dragen.
In principe heeft dit weinig met beauty te maken, maar ik draag ze echt nooit. Ik zou de jurkjes en rokjes wel eerst aan moeten schaffen, maar daarna zal ik mezelf dwingen minstens een keer per week een rokje en/of jurkje te dragen.

Hebben jullie ook bepaalde beautydoelen? Ik ben wel nieuwsgierig dus laat maar horen! Wie weet probeer ik ze ook wel! :)

5 comments:

  1. Wat leuk ! Dit ga ik ook doen denk ik :) Ik heb best vaak van die dagen dat ik denk: ik ga dat doen en dat en dat...maar dan vergeet ik alles en komt er niks van in huis natuurlijk :p
    Ik ga maar eens een lijstje maken, dan kan ik mezelf er veel makkelijker aan houden :)
    1 doel is alvast: meer scrubben! Ik vind het heel fijn enzo, maar meestal ben ik best lui en dan denk ik, toch maar niet haha :p

    ReplyDelete
  2. zitten echt goede tussen! :-) van dat maskertje moet ik ook echt meer doen!

    ReplyDelete
  3. Dat zijn wel leuke doelen, misschien ga ik er zelf ook een paar opstellen want sommige dingen doe ik ook te weinig zoals bodylotion smeren, elke dag andere oogschaduw gebruiken en om de drie dagen nieuwe nagellak opdoen :) Ook moet ik wat vaker mijn tanden poetsen want als ik 's avonds moe ben heb ik soms geen zin meer om dat te doen :$

    Afvallen moet ik ook, dus ik doe gezellig mee;) Ik vind het ook altijd wel leuk om te lezen, misschien helpt het ook voor jou als je er over schrijft?

    Succes met je doelen!

    ReplyDelete
  4. Nummers 1, 2, 4 en 12 gelden ook voor mij! Echt leuk zo'n doellijstje :D

    ReplyDelete