Tuesday, October 6, 2009

Update project 10 pan.

Wooooow! Ik heb weer wat opgemaakt! Elf hypershine lipgloss in Vixen is op! *vreugdedansje* Er zit nog wel wat in, maar ik krijg het er niet meer uit. Hij draait niet verder op. Eigenlijk beviel de lipgloss wel, hij is niet superduur, altijd goed voor een arme studente zoals ik . Hij is plakkerig, maar niet te en de kleur was ook mooi. Gewoon neutraal met een beetje extra. Je krijgt er een gezonde uitstraling van, zeker in combinatie met de ELF mineral blush in rose.. Mooie kleur!
Mijn MAC mascara is ook overleden, hij is leeg en opgedroogd. En ik deed 'm vandaag nog een keer op en toen kreeg ik traanogen dus hij is echt overleden.
De secret chocolate lipstock van Catrice is ook bijna op!! Daar doe ik nog hooguit een weekje mee. Daar kijk ik ook het meeste naar uit moet ik zeggen. haha gewoon dat die op is! Stom eigenlijk om er naar te verlangen dat iets op is. Maar dan mag ik van mezelf weer wat nieuws aanbreken.
En dan het laatste ding dat overblijft om op te maken is het donkerbruine oogpotloodje van Essence. Daar kan ik nog een week of 2 meer vooruit. Wooow! Dan zit project 10 pan / 5 pan er voor mij op!
En dan????

SHOPPEN!!!!!!!JAAAAAAAAA! Oh heerlijk! Ik heb er nu al zin in! Hebben jullie nog shoptips, echte aanraders?

Maar hoe zou het met NeonRocks haar project 5 pan gaan?

4 comments:

  1. Haha, wow! Gaat lekker zeg! Gefeliciteeeerd ;)
    Bij mij wil het niet zo :( maar dat zal ik binnenkort wel eventjes toelichten...

    xoxo

    ReplyDelete
  2. Dankjewel! Wie weet ben ik er deze week al doorheen!

    ReplyDelete