Sunday, October 11, 2009

Treasures.

Een nieuwe rubriek op deze blog zal 'Treasures' zijn. Hierin willen we steeds een product dat NeonRocks of ik in onze make up collectie hebben eruit lichten. Zodat jullie een beetje weten wat we hebben. Niet om op te scheppen, maar gewoon omdat we het een supermooi of gaaf product vinden en dat willen delen. Mocht je ook een review willen van de producten die voorbij komen, zet het in een comment en we gaan ons best doen.


Om af te trappen heb ik dit schattige MAC palette, het A.Mei bold eyes palette, gekozen. Hij komt uit een bijzondere collectie: de A.Mei collectie, deze collectie was alleen in Azië te verkrijgen.Ik heb 'm op E-bay gekocht, omdat ik het gewoon mooie kleuren vind. Toen ik het in de post ontving had ik nooit verwacht dat het zo klein zou zijn. Maar hij is het meer dan waard. De kleuren die erin zitten zijn: Venus (Satin), Freshwater (Veluxe Pearl)en Carbon (Mat).

De verpakking van dit palletje is al even schattig. Ik vind het persoonlijk altijd leuk om een kijkje te nemen in andermans collectie,maar wat vinden jullie? Leuk nieuw onderdeel?Is dit iets dat we vaker moeten doen?

2 comments: