Friday, October 16, 2009

Shopped!

Dagen heb ik al zitten turen naar de site van In De Watten. Zal ik wel, zal ik niet...
Omdat ik nu eigenlijk op allerlei blogs over Soy Melts hoor wil ik het ook gaan proberen. Ik weet niet of het een goed idee is, met vuur op mijn zolderkamertje, maar anders zet ik het ding gewoon beneden. Hoe dan ook, In De Watten heeft er een paar heerlijke geuren op staan, en er geldt nog steeds een introductie aanbieding.
Vandaar ook dat ik vandaag eerst maar eens op zoek ging naar een mooi brandertje. Want zonder heb je er eigenlijk ook niets aan natuurlijk. Ik had bij Katia al die prachtige brander van Rituals gezien, maar om meteen 20 euro uit te geven leek me wat teveel van het goede.

Ik was dus al helemaal blij toen ik bij Willemijn een brandertje van Xenos zag staan voor een euro. Goed, het is een lelijk ding, maar om te proberen vast prima! Dus ik ging vandaag op naar de Xenos. Ze hadden alleen weinig keus. Een nog lelijker brandertje, en een iets minder lelijk (maar duurder) brandertje. Hm. Even verder kijken dus. Bij de Blokker viel mijn oog meteen op een wand vol met kaarsen en decoratiespulletjes. En wat zag ik daar? Een heel mooi brandertje! Even later stond ik toch weer te twijfelen, want zou het het geld wel waar zijn? Maar het esthetische argument won het van de portemonnee.
Zie hier!

Het fijne aan deze vond ik dat het een vrij diep schaaltje heeft. Ik ben nogal bang voor overstromingen, zegmaar. Brandertje: 3,99 bij Blokker.

Toen ik door de winkel struinde kwam ik langs de handige 'opberg' dozen. Geinspireerd door het Gosh avontuur van Elke zocht ik een prachtige Tupperware look-a-like uit voor mijn nagellakjes. Het worden er namelijk steeds meer. En mijn Powerpuff Girls -doos (waar ik hem ooit vandaan heb moet je me niet vragen) is eigenlijk al te klein.

Rechts voor, links na. Nou, best wel een verbetering toch? Kunnen er nog eens een paar bij komen! Opbergdoos: 1,99 bij Blokker.



Begin deze week liep ik even bij Hema binnen om daar weer eens rond te snuffelen. Ik zag dat ze weer een nieuwe "collectie" hadden en heb daar ook wat van meegepakt.

Hema Make Up Base en een Foundation kwast. Die kwast leek me handig voor het uitwerken van concealer (ik gebruik namelijk nog geen vloeibare foundation) en ik was erg benieuwd naar de make-up basis. Die zal ik later nog uitgebreid gaan reviewen. De precieze prijzen weet ik niet meer, maar ik geloof dat de kwast 3,50 was en de make-up basis 4,95.

Oja, voor ik het vergeet nog mijn bestelling bij In De Watten:
- 4 Soy Melts: X-Mas Cookies, Sakura, Honey, Vanilla, Cinnamon en Falling in Love.
- Het Oriental Secrets masker. Ik heb namelijk geen maskertjes meer in huis en deze klonk veelbelovend!
- Slippy Shave Bar. Ik ben benieuwd wat deze scheerzeep zal doen voor mijn huid, ik heb namelijk vaak last van die rode bultjes.

Helaas ook hier geen (gewone) zeep, eerst moet Lush op! Natuurlijk zal ik de bestelling tonen als ik hem binnen heb :)

5 comments:

  1. leuke bestelling! en die oliebrander ziet er mooi uit! kga ook is kijke bij Blokker! goeie tip!

    ReplyDelete
  2. Ik heb een brandertje van Essenza en ik moet zeggen dat het wel heel veilig is hoor , dat theelichtje gaat heus nergens heen als je er niet tegen botst.

    Leuke bestellingen wel :)

    ReplyDelete
  3. Ik ben benieuwd naar dat spul van de hema! Ik vraag me altijd af of het goed gaat werken of niet

    ReplyDelete
  4. leuke dingetjes! en haha gelukkig is jouw doos niet zo brooddoosachtig ;) het ziet er idd een stuk netter uit zo (en plaats voor uitbreiding, dont we all just love that ;) )

    ReplyDelete
  5. ik ga zeker is kijken bij blokker!
    leuke bestelling ben benieuwd wat je van de IDW vind ma komt vast wel goed :)

    ReplyDelete