Saturday, October 17, 2009

SALE LA splash Cherryculture.com



Ik kwam weer wat leuks tegen toen ik even bij Cherryculture.com langs surfte. Ter introductie van het merk LA splash bij Cherryculture.com krijg je 25 % korting op het gehele LA Splash assortiment. Het aanbod is geldig tot 25 oktober 11.59 uur CST. De kortingscode is LASPLASH25. Het merk is in Nederland nog niet zo heel erg bekend, maar in Amerika heeft het toch al wel een groot aantal fans.


Ik ben heel erg benieuwd naar hun eyeliners, daar zag ik al wel een aantal mooie kleuren tussen zitten. Maar ook hun blush lijkt me wel wat, al heb ik in een aantal reviews wel gelezen dat sommigen erg glitterig zijn. Ik ben wel heel erg benieuwd en ik moet echt moeite doen om me te bedwingen. Ik mag even niks bestellen! Ik ben echt arm nu, niet zo gek na mijn enorme MAC bestelling.

En wat vinden jullie van LA splash? Heb je er al eens eerder van gehoord en heb je je verlanglijst al klaar?

1 comment: