Wednesday, October 28, 2009

Review: Lush American Cream Conditioner


The Price: 6,60 voor 100 gram, 12,90 voor 240 gram en 20,90 voor 500 gram.
The Looks: Een klein flesje van buigzaam plastic met cremekleurige inhoud en een zwart Lush-label.
The Smell: Goddelijk! Ik weet niet hoe ik het precies moet omschrijven, maar ik vind het heerlijk. Zoet, maar ook weer niet te. Dus geen bubblegum/suikerspin zoet. Haha, ik ben slecht in het beschrijven van geuren...
The Good: De geur. En dat het heel zuinig is. Je hebt maar een klein beetje nodig om je haar zacht te krijgen.
The Bad: De werking is niet heel denderend. Er zullen ongetwijfeld betere (en goedkopere) varianten bestaan. Maar die missen dan weer dat lekkere geurtje...
The Verdict: Dit is echt een product dat je koopt voor de geur. Ook is deze conditioner zuinig in gebruik, ik doe al ontzettend lang met mijn flesje van 100 gram. American Cream doet wat een conditioner behoort te doen: het maakt je haar makkelijker doorkambaar en gladder, maar verder is het geen bijzonder product.

3 comments:

  1. Iedereen bij het lush forum is er zo dol op, en ik dacht nog aardbei en vanille dat moet wel lekker zijn. Maar dat vond ik helemaal niet (ik vond het persoonlijk vies rookerig ruiken).

    ReplyDelete
  2. Aardbei en vanille....dat lijkt me veeeeeel te zoet haha.

    Misschien dat ik het binnenkort eens uit ga proberen, ben toch wel benieuwd :)

    ReplyDelete
  3. Hey, ik heb je getagged: 10 facts about you & make-up...! Groetjes!

    ReplyDelete