Monday, October 19, 2009

Polish Of The Day.


Ik schaam me eigenlijk dood om deze foto te plaatsen. Hij laat mijn nagels nu niet bepaald van hun charmantste kant zien. Vrijdag heb ik mijn nagels zitten lakken met Olivia Orchid van Diamond Cosmetics. Zoals je kunt zien heeft hij het weekend allesbehalve overleefd. Maar ik moest er van mezelf toch maar een swatch van maken omdat ik anders nog een keertje met die lak aan de gang moet, en daar zie ik erg tegenop. Nog steeds ben ik benieuwd of het aan het gekozen kleurtje ligt (dat deze een andere formule heeft?) of dat ik een verkeerde batch heb... Maar ik vind het helemaal niets. Het is ontzettend streperig, het droogt heel slecht, en ik vind deze kleur ook nog eens niet mooi staan bij mijn huid. Daar kan de kleur natuurlijk niets aan doen, dat is mijn eigen schuld. Maar ik ben er al helemaal klaar mee vanwege de formule. Dit is de tweede (en laatste) keer dat ik het opbreng. Vraag me niet wat er met me is, ik weet ook niet waarom ik zo tekeer ga tegen die arme kleine nagellak ;)
Zoals je ziet zijn mijn nagels zelf ook niet in topconditie. ik heb geen idee hoe dat ineens zo komt (misschien door het weer?) maar ze splijten en scheuren bij het minste of geringste. Misschien eens een nagelverharder of treatment proberen.

Zoals je misschien wel hebt begrepen uit mijn verhaal ben ik allerminst tevreden over deze Diamond Cosmetics nagellak. Omdat er toch veel mensen zijn die de lak graag zouden proberen, wil ik hem te koop aanbieden. Voor 1 euro (leuke testprijs toch?) exclusief de verzendkosten. Geef een gil in de comments als je geinteresseerd bent, of stuur een mailtje naar somethingsuperbeautiful@gmail.com.

3 comments:

  1. Oh wat vervelend zeg dat die van jou helemaal niet bevalt!

    Het kan soms echt per potje verschillen! Ik heb het zelf doorgeven aan de maakster, en de nieuwe lakjes zijn ook net iets anders van textuur.

    Sorry :)

    ReplyDelete
  2. @ Maaike
    Sorry? Jij kunt daar toch helemaal niets aan doen? ;) Misschien moet ik eens een meer recente kleur uitproberen, als die een andere textuur hebben.

    ReplyDelete
  3. ik vind de kleur ook niet supermooi op je nagels eig, in tegenstelling tot in het potje! wel jammer maarja, het gebeurt! heb zelf ook eentje op van essie nu die me totaal niet bevalt :(

    ReplyDelete