Monday, October 12, 2009

Polish Of The Day.

Zoals jullie hebben kunnen lezen was de zwarte Barry M lak geen lang leven beschoren. Vandaar ook dat ik nu opnieuw aan het lakken ben geslagen. Dit keer een rode nagellak van OPI, Sweet As Annie-Thing! Dit lakje zat in een speciale 90210 collectie uit 2008. Het is een mooie kleur rood met een subtiele gouden shimmer. Normaal gesproken heb ik er met andere OPI lakjes geen last van, maar deze verkleurt je nagels heel erg. Dit gaat dus ook een test worden voor mijn Trind basecoat. Zullen mijn nageltjes na de remover nog steeds rood zien?

Op de foto: Trind Basecoat, twee laagjes "Sweet As Annie-Thing" en een laagje Hema topcoat.

-Edit: Weet iemand een goede nagellak-remover? Eentje die niet zo aggressief is dat hij stukken uit de tafel bijt of je toetsenbord verknalt als er per ongeluk een veegje nagellak aan zit? Ik hoop dat het bestaat, ik werk graag door tijdens het lakken namelijk. Ik haat het om gedwongen een half uur met de handjes te zitten wapperen tot het droog is.

2 comments:

  1. ik vind die van kruidvat eigen merk best chill, maar heb hem nog niet echt over mijn pc geveegd :P maar ik kijk altijd een film of serie ofzo na het lakken, dan blijf ik een beetje stilzitten ;)

    ReplyDelete
  2. sowieso eentje zonder aceton ;) ook beter voor je nagels!

    ReplyDelete