Monday, October 5, 2009

Polish Of The Day.


Barry M Black. Ik bedacht me ineens dat ik die nog nooit had uitgeprobeerd. Op de foto heb ik het aangebracht met een basecoat, twee laagjes Barry M en een topcoat. In twee laagjes is hij dus goed dekkend. Nu zullen jullie misschien denken: "Waarom doe je niet meteen een Diamond Cosmetics lakje op?" Nou, ik heb allebei de kleurtjes uitgeprobeerd op een nagel en ze bevielen niet echt. Ze waren beide erg streperig, en de Hi Ho Silver kon ik er de volgende dag nog afschrapen met mijn nagel. Ik had er geen topcoat over gedaan, maar dan nog leek het alsof de lak niet goed uitgehard was. Erg vreemd. Binnenkort maar een tweede poging doen.

- Edit - Nu net zie ik al dat de lak is gechipt. Ik durf niet te zeggen of dat de schuld van mijn topcoat (Hema) of van Barry M is, maar het is er dus al af aan het gaan. Daar gaat weer een uur werk... ;)

7 comments:

  1. Vervelend is dat als je zo lang hebt zitten lakken en het chipt al :P

    Eigenlijk vind ik dat zwart best mooi. Vrij heftig, maar moet kunnen soms ;)

    ReplyDelete
  2. Heel mooi dat zwart, ik vind het altijd een beetje chique/rock chick staan! wat ik heel leuk vind;)

    ReplyDelete
  3. Een uur werk! Gelukkig heb je een goeie foto :p

    :D

    Ik heb het geduld niet voor nagellak, ik heb steeds wel wat dat fout gaat

    ReplyDelete
  4. @ Maaike: Daarom duurt het bij mij ook zo lang! Ik verpest het altijd meerdere keren omdat ik niet lang genoeg heb gewacht met drogen. Gek word ik ervan! Maar ik heb het er voor over, nagellakjes zijn gewoon te leuk ;)

    xoxo

    ReplyDelete
  5. Ik zou zelf nooit zwarte nagellak opdoen maar bij jou staat hij erg mooi!

    ReplyDelete
  6. ik lak zo veel mogelijk mijn nagels vlak voor ik een serie/film kijk, dan hebben ze lekker tijd om te drogen zonder dat ik ze verpest ^^
    ik ben wel benieuwd naar de DC lakjes, is de 1e keer dat ik iets negatief hoor erover, en ik wou er zelf ook gaan kopen!

    ReplyDelete
  7. Wow hij is echt mooi! Jammer dat ie al is gechipt :( ik heb zelf twee nagellakjes van Barry M en die blijven echt lang zitten!

    ReplyDelete