Friday, October 23, 2009

IDW is in!

Vandaag lag er (weer) een pakje op de mat. Dit keer van Caroline van In de Watten!



Naast dat ik blij was met het pakje en niet kon wachten om een soy melt te proberen, kon ik ook meteen mijn nieuwe 'fotostudio' uitproberen. Ik was altijd al benieuwd of ik zo betere foto's zou kunnen maken. Dus geef vooral kritiek en commentaar! Beter of niet?
Even terug naar het pakje: een mooi paars organzazakje vol met lekkere spulletjes.
De SlippyShave bar:


Ik heb veel van de spulletjes nog niet uitgepakt, dat doe ik pas als ik ze ga gebruiken, dus reviews komen later! Maar ik vind het heel mooi verpakt. Schattig roze vloeipapier, en simpele maar mooie etiketten.
De Soy Melts:


Ze ruiken allemaal erg lekker, en ik ben op dit moment een kwart van 'Falling in Love' aan het branden in mijn brandertje van de Blokker. Wat smelt dat snel zeg! Maar het ruikt wel heerlijk. Love it!



Ook had ik een maskertje besteld, de Oriental Secrets. Die zal ik dit weekend eens gaan testen, het is al zo lang geleden dat ik een maskertje heb gedaan... Is ook meteen een goede gelegenheid om mijn Lush Toner Tabs weer eens te gebruiken.



En last but not least kreeg ik bij mijn bestelling ook nog een geweldig cadeautje! A Touch Of Cherry lipbalsem. Echt te grappig, ik hou van lipbalsems, en ik heb nog geen kersen variant. Het had geen beter cadeautje kunnen zijn.



Een korte review van In De Watten
Website & Assortiment: Er is van alles te vinden op In De Watten. Van Soy Melts en parfum tot zepen, en van gezichtsmaskertjes en make-up tot massagekaarsen. Leuke en lekkere spulletjes voor je hele lichaam.Het is mogelijk een account aan te maken, zodat je gegevens voor een volgende bestelling opgeslagen zijn. Ook bestaat er een speciaal puntensysteem. Bij iedere bestelling krijg je punten die staan voor een bepaald bedrag. Uiteindelijk kun je de punten inwisselen voor een cadeau/kortingsbon. Leuk!
Betaalwijze: Via overschrijving. Ik moet zeggen dat ik verder niet goed heb opgelet of het ook op andere manieren kan, maar volgens mij is PayPal nog geen betaaloptie.
Klantenservice: Na het bestellen krijg je een factuur met alle informatie. Zodra je het geld hebt overgemaakt krijg je daar een bevestiging van. Ook krijg je een mailtje als de bestelling is verzonden. Daar hou ik wel van, heb je in ieder geval een idee wanneer je je pakketje kunt verwachten. Voor vragen kun je ook altijd bij Caroline terecht. Je krijgt supersnel antwoord op al je vragen en het contact is erg leuk.
Leveringstijd: Op de 16e heb ik mijn bestelling geplaatst en op de 19e kreeg ik een mailtje dat de bestelling was verzonden. Dat is dus vier dagen geleden, en dat is best snel.
Overall: De webshop ziet er goed uit, en het assortiment is lekker uitgebreid. Het contact met de verkoopster is super, en de bestelling is netjes en mooi verpakt en verstuurd. En de producten zelf zien er erg goed uit. Zeker de moeite waard om eens iets te proberen (en misschien wel een tweede keer te bestellen)

4 comments:

  1. Ik neem aan dat je wil weten wat we van je foto's vinden? Wel ze zijn heel duidelijk, maar je ziet heel duidelijk de schaduwen van je licht.. Werk je met indirect licht?

    ReplyDelete
  2. Wauw foto's zijn super mooi! En het lijkt me echt heerlijk die soy melts:)
    xx
    ps. ik heb je getagged check mijn blog even;)

    ReplyDelete
  3. @ Maaike
    Ja, dat klopt. Ik moet nog even uitvogelen hoe ik dat het beste kan doen. Maar het is wel leuk speelgoed hoor ;)

    xoxo

    ReplyDelete
  4. Leuke spulletjes meis! :-) en je kan met paypal betalen hoor ^^

    groetjes!

    ReplyDelete