Sunday, October 25, 2009

Your choice!

Hi meiden!

Voor de mensen die zich af vroegen wat er met mij was gebeurd: ik heb komende week tentamens. Afgelopen week heb ik mezelf dus even begraven onder de studieboeken. Vandaar mijn afwezigheid, maar volgende week kom ik terug en hoe! ;) Hahaha.. Ik heb ondanks het leerwerk niet stil gezeten en heb een aantal producten getest en gereviewd. Die kunnen jullie dus komende week verwachten. Net als de foto's van mijn giga oktober haul! Woooww! En wie weet durf ik mezelf wel te wagen aan een face of the day of eyes of the day? Wat zouden jullie daarvan zeggen? Ik moet zeggen ik vind het nog wel een beetje spannend om met mijn hoofd op internet te staan..Haha..

Ik vroeg me af wat jullie als eerste volgende week zouden willen lezen:

* een review
* oktober show and tell
* tag blush collectie
* oktober favorieten
* face of eyes of the day

Stemmen kan via de reacties en ik ben heel benieuwd! Mocht je graag iets gereviewd zien geef maar een gil en ik ga mijn best doen! Ik ben altijd in om iets nieuws te proberen!

Maar morgen dus eerst mijn eerste tentamen...Ahh Hopelijk ken ik het voldoende! *duim duim*

2 comments:

  1. Succes met je tentamen! (Euh, ik ben al te laat hè?)

    En waarom moet ik kiezen? Haul, review, favo's, FOTD... ik vind het allemaal leuk. En als je een FOTD niet durft, doe je eerst een EOTD. Da's minder eng. ;).

    ReplyDelete
  2. succes! en die fotd/eotd vond ik eerst ook eng, maar dat went echt heel snel bizar genoeg ;)
    ik wil het liéfst de haul zien hehe, maar de rest ook hoor :P

    ReplyDelete