Saturday, October 24, 2009

Getagged! Autumn Playlist

Leuk, ik ben getagged door Margot! En de tag gaat dit keer niet over favoriete beautyproducten, of "wat zit er in je tas", het gaat over een andere grote liefde van me: muziek. Een tag naar mijn hart dus.
Ik vind het altijd wel interessant om te weten wat andere luisteren, het zegt toch iets over die persoon.
Hier is die van mij:



1. Tiga - Shoes
2. Jack Penate - Be The One
3. Calvin Harris - Stars Come Out
4. The Very Best - Warm Heart Of Africa
5. Muse - Uprising
6. La Roux - In For The Kill
7. Editors - Papillon
8. The Gossip - Heavy Cross

Ook vanalles en nog wat door elkaar, maar het valt me op dat het deze maand erg veel 'energieke' nummers zijn. Allemaal liedjes die me vrolijk maken. Misschien in een poging om de winterblues nog even buiten de deur te houden? Volgende maand ga ik Muse en de Editors in ieder geval live zien, ik kan niet wachten!

Ik geef de tag door aan Maaike, Elke en Myrna. Ben erg benieuwd waar jullie zoal naar luisteren...

6 comments:

  1. Haha, ik ken gewoon geen 1 nummer uit die lijst :$
    Liefs!

    ReplyDelete
  2. Ok ik zal er deze week werk van maken. I love editors! Maar muse is niet echt m'n ding, soms kan die vent echt lopen kwelen .. vb; in Black holes and revelations vind ik hem echt niet goed ...

    ReplyDelete
  3. Ah, echt gaaf! Jij luisterd Jack Penate ook! Ik heb hem vorig jaar ontdekt met zijn nummer "Spit At Stars" en sinds dien ben ik echt verslaafd aan zijn muziek! Momenteel vind ik hem nu een beetje irritant (te vaak grijsgedraaid, zijn platen, haha) maar ik vind zijn muziek echt wel wat hebben! Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog! Ik zal eens kijken of ik er eentje spot, haha. Ik studeer namelijk in Utrecht. Ik denk dat ik er eentje achter ga laten in de trein, moet ik wel een post-it boekje hebben, maar heb ik vast nog ergens liggen! Ik zet je trouwens bij mijn blogroll!

    xoxo

    ReplyDelete
  4. leuk! Ik ken net als sharon ook geen een nummer, maar het zijn wel leuke nummers..

    xx

    ReplyDelete
  5. thanks voor de tag!! Ik ga em een van deze dagen ook maar eens doen :D

    ReplyDelete
  6. ik kende ze allemaal buiten nr 3, en die spreekt me ook niet meteen aan, maarja soms vraagt een nummer wat tijd ;)
    en superleuk dat je 2 concerten gaat doen! ^^

    ReplyDelete