Saturday, October 17, 2009

Confessions of a shopaholic.

Na NeonRocks' post over haar aankoopjes durf ik het ook wel. Ik heb me tijdens project 5 pan redelijk goed aan het niet kopen gehouden. Ik had met mezelf afgeproken dat ik niets soortgelijks van de op te maken producten mocht kopen. Maar nu ik zo goed als klaar ben, mocht ik van mezelf wel wat leuks kopen. En als ik dat eenmaal van mezelf mag, dan sla ik een beetje door!


MAC:

Style Black collectie

Volcanic ash exfoliator (2x)
Volcanic ash thermal mask
Cinderfella mineralize eyeshadow
Young Punk mineralize eyeshadow
Gilt by Association mineralize eyeshadow
Blue Flame mineralize eyeshadow
Grease paintstick in Black
Seriously hip nagellak
Baby goth girl nagellak

Dazzle cremes


Amorous
Creme Allure

Dsquared2

#165 brush



Magic, Mirth and Mischief


Superdupernatural mineralize blush *kerstcadeautje van mijn mama*
Conjure up mineralize blush
Smoke & mirrors eye palette
Naughty noir eye bag
Pinkzapoppini mineralize kit
Fun in the sun mineralize kit

En nog wat andere dingetjes..

MAC Gold stroke pigment
Estee Lauder pure gloss in Rosebud & Almond
Clinqiue lipgloss in Hula Hottie
Michael Kors Island Carpi lip gloss
Missoni lip gloss

Nagellakjes:

OPI You don't know Jacques!
Essie "Cute As A Button"
Essie "Lovie Dovie"
OPI Polish Original Nail Envy Nail Strengthener,OPI
OPI Polish "Merry Midnight"
Seche Vite Fast Dry Fast Top Coat 0.5 oz.
Essie "Chinchilly"
China Glaze "Preppy Pink"

Oh jeetje er is nog meer! Als je alles bij elkaar zet is het behoorlijk veel! En dan te bedenken dat dit nog niet alles is! *oops*
Body Shop
Banana shampoo
Banana conditioner
cucumber

LUSH


Uluru showergel -forumparty special
Avoshowergel - forumparty special
Batty cake BBS- Forumparty special
American Cream 500gr conditioner <3
Vanilla Scoop giftset

En nog iets volgens mij? Het is alweer zo'n tijd geleden dat ik dat heb besteld, en het is niet allemaal van deze maand. Haha Ik heb ook weer niet zo'n supersalaris als arme student! Ik heb voor al mijn spulletjes hard gespaard, volgende maand nog een deeltje MAC en dan is het weer een maandje rustiger ;) Dan is het weer tijd voor andere dingetjes!

Ik zal straks foto's toevoegen! Ik heb al een aantal dingetjes binnen, maar helaas nog niet alles

2 comments:

  1. Haha, het is zo heerlijk veel! Echt geweldig. Je moet er 1 giga haul van maken, dan valt iedereen van zijn stoel (ik in ieder geval wel!) ;)

    xoxo

    ReplyDelete
  2. @NeonRocks: Ja ik ben een klein beetje doorgeslagen :D Hahaha.. Ik hoop dat onze dazzle cremes vandaag of morgen in de bus liggen! Alles komt helaas verspreid binnen :( Hihi...

    ReplyDelete