Friday, October 2, 2009

Boozyshop is in!

Gisteren heb ik mijn pakketje van Boozyshop ontvangen. Ik had twee Diamond Cosmetics lakjes besteld, en twee NYX Round Lipsticks. De swatches komen later aan bod.


Ook wil ik iets nieuws proberen, namelijk om de webshop in kwestie te reviewen.

Website & Assortiment:
De website van Boozyshop ziet er goed uit. Professioneel, met alle categorieen aan de linkerkant in een drop-down menu. Ze hebben een uitgebreid assortiment met onder andere NYX, Essie, Diamond Cosmetics, Wet 'n Wild, Yes To Carrots en Konad. Erg fijn voor meiden die niet zo graag in het buitenland bestellen, en de prijzen blijven lekker laag. Het is niet mogelijk om lid te worden van Boozyshop (met inlognaam en wachtwoord) zodat je bij iedere bestelling je gegevens opnieuw in moet vullen.
Betaalwijze: Bij Boozyshop betaal je via overschrijving. iDeal is nog niet mogelijk, PayPal wel, maar daar zijn kosten aan verbonden.
Klantenservice: Na het afronden van je bestelling krijg je een mailtje met de totale kosten en het bankrekeningnummer van Boozyshop. Ik had zelf verwacht dat ik een bevestigingsmailtje zou krijgen als de betaling was ontvangen, of dat de bestelling de deur uit was. Maar ik kreeg geen mailtje. Uiteindelijk heb ik zelf een mailtje gestuurd met die vragen, maar tot op heden is dat onbeantwoord gebleven. Op de site zie ik staan dat na ontvangst van de betaling, de producten sowieso na 2 of 3 dagen in huis zijn.
Leveringstijd: Ik heb de bestelling zondagavond gedaan, en ook meteen betaald. Donderdagmiddag heb ik het pakketje gekregen. Nu ben ik gewend dat post er binnen Nederland er eigenlijk maar 1 dag over doet om op de plaats van bestemming te komen, dus dinsdag werd ik een beetje zenuwachtig (ja, ik weet het, ik ben verschrikkelijk ongeduldig). Toen heb ik dus dat mailtje verzonden. Nu begrijp ik het, waarschijnlijk was de betaling maandag pas verwerkt, en kon het dinsdag pas opgestuurd worden. De levertijd klopt dus. Het zou handig zijn als je daar een bevestiging van krijgt, of op de site de status van je bestelling zou kunnen checken.
Overall: De bestelling kwam netjes binnen in een bubbelenvelop. Alle producten zaten samen in een gekleurd vloeipapiertje en individueel waren ze ook nog eens in bubbeltjesplastic gewikkeld. Netjes dus. Wat mij vooral aantrekt in deze webshop is het assortiment. De hippe en goede merken voor een relatief lage prijs. Handig als je geen zin hebt om de producten uit het buitenland te bestellen.

4 comments:

  1. Oeh.. mijn handjes kriebelen, maar ik ga morgen winkelen in A'dam. Dus daar zal ik wel genoeg onzin kopen voor de komende 3 maand!

    ReplyDelete
  2. Ik ZEG altijd dat ik ga bestellen maar altijd is mijn budget om een of andere reden al op :)

    Volgende keer echt echt echt bestellen! Want NYX lijkt me zo'n fijn merk. Ben uiterst benieuwd naar de swatches

    ReplyDelete
  3. @honestbeauty: De lipsticks zijn heel fijn en gepigmenteerd <3 Er komen er zeker nog meer aan!

    ReplyDelete