Monday, October 19, 2009

88 Palette is in!

Precies 10 dagen geleden heb ik op eBay mijn tweede aankoop ooit gedaan. Een shimmer 88 palette bij de seller Abestlife uit China. Hij heeft erg veel goede reviews en hoewel zijn prijzen niet de laagste zijn, leek het mij de moeite waard.
Vanochtend stond er een postbode voor de deur met een pakje. Nu verwacht ik er op het moment wel meer, maar ik wist gewoon dat het mijn palette moest zijn. Bedankt TNT! Normaal gesproken wordt er op maandag geen post bezorgd bij ons, laat staan pakketjes, dus dit is natuurlijk super. Het was een klein doosje met handle with care waarschuwing, en een hele berg bubbeltjesplastic.

Ik was er dus zeker van dat er geen pans gebroken zouden zijn. Erg fijn. Het palette zelf was nog eens extra ingepakt in een doosje en plastic met een soort foamlaagje. De buitenkant van het palette is glimmend, en hij heeft aan de binnenkant een spiegeltje met twee (in verhouding giga) applicators.



Ik vind hem echt prachtig, en heb ook meteen een paar kleurtjes geswatched (klikken voor grotere foto):

Het pigment is echt super en ik ben blij dat ik de shimmer variant heb gekozen in plaats van de matte.

Nog even een korte review over de eBay seller
Naam seller: Abestlife
Feedback: 98,9% positief
Prijs van het palette: 11,89 dollar
Standaard verzendkosten: 12 dollar per product, voor ieder 'additional' item 6 dollar (verstandiger om contact op te nemen met de seller, meestal geeft hij je korting bij gecombineerde bestellingen)
Verzekerde verzending: 2 dollar extra. Dan krijg je een track&trace nummer.
Contact met seller: De seller reageert vrij snel op je vragen en geeft duidelijk en uitgebreid antwoord. Hij komt erg vriendelijk over. Ik kreeg pas na navraag mijn track&trace nummer, alleen heb ik de site waarop ik het nummer kon checken niet gevonden. Op zich maakte ik me geen zorgen, maar voor een eventuele volgende keer zou het wel handig zijn om dat te weten.
Overall: Prima seller, nette afhandeling en goede, snelle verzending. Het enige waar je over zou kunnen zeuren is dat de prijs nog wel lager kan, maar dat heb ik er wel voor over. Mijn totale kosten voor dit palette (standaard + verzekerde verzending) kwamen op 18 euro. Goedkoper dan op bijvoorbeeld Zoeva.de.
Aan te bevelen? Absoluut! Voor iemand die net als ik een beetje huiverig is om op eBay te bestellen en toch graag een relatief goedkoop palette wil hebben: dit is de seller die je zoekt!

Voor swatches verwijs ik je naar de leuke site van Alternativegirl, die de moeite heeft genomen alle 88 kleurtjes te swatchen! Hoewel zij een 88 matte heeft en ik een 88 shimmer, zijn de kleurtjes in het palette wel precies hetzelfde.

7 comments:

  1. leuk! Heb je er al een mooie look mee gemaakt?

    ReplyDelete
  2. wauw mooi! Nou maar heel veel swatches maken:D

    ReplyDelete
  3. neej abestlife is inderdaad super, ik heb daar mijn ebay concealer palette gehaald. Snelle service

    ReplyDelete
  4. Heerlijk zijn die paletten! Ik heb zelf ook net een 88 Palette aangeschaft, maar niet bij dezelfde verkoper als jou.

    ReplyDelete
  5. Heee!

    Tuurlijk mag je doorverwijzen naar mijn site/swatches! Dat vind ik zelfs een compliment!
    Dankjewel (:

    ReplyDelete
  6. Nice, daar kun je veel looks mee maken!

    ReplyDelete