Tuesday, September 29, 2009

Wishlist oktober.

Er komen deze maand ontzettend veel mooie collecties uit van MAC, dus ik dacht ik zet mijn wishlist daarvoor even op een rijtje.

MAC

Fall/Winter Trend collection:
- Hipster (?)

- Red full stop lipstick (?)
- Tone; Grey quad
- Asphalt flower fragrance (love the name:))


Style Black collection:

- Volcanic ash expoliator
-Volcanic ash mask

- Cinderfella mineralize eyeshadow
- Young punk mineralize eyeshadow

- Gilt by association mineralize eyeshadow
- Blue flame mineralize eyeshadow
- Seriously hip nail laquer
- Baby goth girl nail lacquer

Dazzle cremes collection:


Amorous dazzle creme

Creme Allure dazzle creme

My favotite pink dazzle creme
Totally fab dazzle creme
(Do it up dazzle creme)

Dsquared2:

black grease paintstick(?)
-B grease paintstick(?) -V greasepaintstick(?)
-# 165 brush

-Nude rose lipstick(?)

-Blood red lipstick(?)
-Feline kohlpower pencil


Magic, Mirth & Mischief *holiday collection*

-Mayhem mineralize eyeshadow duo
-Midnight madness mineralize eyeshadow duo

-It's a miracle mineralize eyeshadow duo

-Iris accents softsparkle eyepencil

-Nightsky softsparkle eyepencil
-Utter Fun - Fuchsia cherry pink lipstick

-Surprise Me - Mid-tone peach lipstick

-Total Wow! - Blue pink berry lipstick

-Su Perdu Pernatural - Mid-tone coral blush

-Conjure Up - Dirty, mid-tone plum blush

-$$$ Yes - Metallic silver foil (Repromote from Heatherette) nagellak

-Lucky Number - Metallic blue pink nagellak

- Smoke and Mirrors Eye Shadow Palette
-
Mystic Cool Eye Shadows
-Devil May Dare Warm Eye Shadow Palette
-Sorceress Eye Shadow Palette

Okay, dat is even schrikken als je het zo allemaal opschrijft! :$ Hahaha.. Je hoeft niet bang te zijn ik koop niet alles in 1 maand ;) Maar dit is mijn voorlopige MAC wishlist. Er valt altijd nog een hele hoop af.

ELF

Studioline blush/bronzer duo
Studioline eyeshadow
Studioline blush
Professional eyeshadow brush

NYX

Powder blush in Desert rose, Pinky, Raisin, Cinnamon en Peach.
Round lipstick in: Iris, Orange soda, Fig, Watermelon, Doll, Harmonica, Narsissus.

NARS:

Tokaido Express nagellak
Orgasm blush
Sin blush
Deep Throat blush
Mounia blush
Torrid blush
Angelika blush
Mata hari blush
Cactus flower blush
Jolie Poupee eyeshadow duo

Benefit

Dandelion blush
Coralista blush
Gimme some plum velvet eyeshadow
Creaseless cream eyeshadow Stiletto, Skinny jeans
I do, i do, i do lipstick
Candy store lipstick
Vet
Milani

Flare eyeshadow
Java bean eyeshadow
Blue ice eyeshadow
Illusion eyeshadow
Mano tango blush (discon)
Cherries on top blush (discon)
Mai-tai blush
Sweet rose blush
Sunset beach blush

Nagellak

OPI- Don't know jacques
OPI- Parlez vous opi?
China glaze- Spellbound
Essie- Chinchilly
Essie- Bright tights
China glaze- Recycle
OPI-nail envy = nagelverharder :)
Seche vite topcoat
Kristallen nagelvijl

Helaas met het lezen van beautyblogs...groeit ook mijn wishlist. Zoals je wel begrijpt was ik echt niet van plan dit allemaal in 1 keer aan te schaffen! *ai* mijn portomonaie doet al pijn bij de gedachte daaraan! Hahaha.. Ik heb nog veeeel meer wat ik erop wil zetten...:$

NeonRocks
Ook mijn wishlist is langer en langer geworden, ik ben benieuwd of ik aan het einde van de maand eindelijk eens wat kan gaan schrappen ;)

ELF

- Studio Concealer Brush
- Studio Eyeshadow "C" Brush
- Studio Blusher/Bronzer Compact

- Normale ELF lijn Blending Eye Brush

- Normale ELF lijn Nail Polish Bubble Gum Pink


Milani

- Luminous Blush


Benefit

- Coralista Blush

- Benetint

- Erase Paste

- That Gal Primer


MAC

- Tippy Blush

- Dazzleglass Creme in de kleuren Creme Allure en Do It Up


Chanel

- Nail Polish in Ming

- Nail Polish in Sirene

- Nail Polish in Orange Fizz


Zoeva

- 88 Shimmer Palette

- Bamboo Brush Set

- Pastel Palette

Overige Nagellak wensen:

- Essie - Angora Cardi

- OPI - Parlez-Vous OPI?

- OPI - Suzi & The Lifeguard

- Seche Vite Topcoat

- China Glaze One In Three Breast Cancer Support Set

Diamond Cosmetics lakjes en NYX Round Lipsticks stonden ook nog op de wishlist, maar die zijn inmiddels in bestelling bij Boozyshop. Het zou ook zomaar kunnen dat de Dazzleglass Cremes binnenkort geschrapt kunnen worden...


7 comments:

  1. haha omg :P halve winkel :D maar wel leuke dingen ja :')

    ReplyDelete
  2. Haha *schaam* Eigenlijk moet ik toegeven dat het mijn overall wishlist is. Ik zal rood staan als ik dit allemaal deze maand zou moeten kopen!

    En inderdaad, alles bij elkaar lijkt het net of we een hele winkel aan beautyspullen leegkopen ;)

    xoxo

    ReplyDelete
  3. Ik heb de 88 shimmer palette, ook via Zoeva.de en hij is zooo mooi en fijn!

    ReplyDelete
  4. Ik zal je wat geld besparen ;)

    - Studioline blush/bronzer duo

    Moet je niet kopen als je een lichte huid hebt, deze is echt heel donker en blend ook niet mooi op de huid. Dan kun je beter meer uitgeven voor het Nars Orgasm/Laguna duo, heb je veel meer aan.

    ReplyDelete
  5. @dandelion: heb je nog meer tips? :)

    ReplyDelete