Tuesday, September 8, 2009

NYX Swatches!

Zoals gezegd: vandaag swatches! Eigenlijk wilde ik het gisteravond nog doen, maar ik moest me nog even inhouden. Maar laat ik nu meteen beginnen met de swatches van de Ultra Pearl Mania.

De potjes mogen dan klein zijn, er komt wel mooi pigment vanaf. Ik ben erg tevreden over de kleuren, ze zijn mooi, helder, en de shimmer is subtiel. Iets minder tevreden ben ik over de potjes. Die hebben een draaidopje en een vrij kleine opening. Zo kun je net je oogschaduwkwastje niet door de hals krijgen. Ik moet nog even een ideale manier vinden om dat straks uit het flesje te krijgen en op te brengen.



Zoals je kunt zien zit er wel wat verschil in pigmentatie tussen de verschillende kleuren. Vooral van nummer 3 had ik wel ietsje meer kleur verwacht. Alle kleuren hebben een lichte shimmer, behalve nummer 2, die is matter. Nummer 4 viel anders uit dan ik had verwacht, hij is eerder blauw dan grijs. Toch denk ik dat je met deze kleurtjes leuke combinaties kunt maken.



Ook met dit palette kun je veel verschillende looks maken, en ook hier wat verschil in pigmentatie. Vooral de lichtere kleuren dekken veel minder goed. Wat wel fijn is dat hier ook wat afwisseling is tussen shimmer en mat. Ik denk dat ik kleurtjes uit dit palette ook los of als highlighter ga gebruiken. Daar is het ook wel handig voor. En natuurlijk ga ik proberen om smokey eyes te maken. Ik ben benieuwd...

Nog even een vraag aan jullie:
Zijn de swatches duidelijk genoeg? Tips voor een volgende keer? Dit is namelijk de eerste keer dat ik oogschaduwswatches maak, en ik vond het erg moeilijk de kleuren goed op de foto te krijgen.

4 comments:

  1. Hele mooie palettes! En je foto's zijn ook duidelijk!
    Maar klopt het dat je nyx nergens in Nederland kunt kopen?
    xoxo

    ReplyDelete
  2. Nee, NYX is in NL niet in de winkel verkrijgbaar. Maar je kunt de palettes wel voor 7,89 online kopen bij de (Nederlandse) webshop Boozyshop. Dus mocht je ze echt willen hebben, zijn ze daar nog te krijgen.
    Ikzelf heb meebesteld met een vriendin bij Nonpareilboutique.

    xoxo

    ReplyDelete
  3. die palets zijn echt supermooi! ik heb het i dream of jamaica palet en die is ook héél mooi!

    ReplyDelete