Wednesday, September 30, 2009

September fav's.



Zo, de nieuwe maand is weer van start. Tijd om terug te kijken op de favorieten van september! Welke producten hebben we deze maand ontdekt, welke producten vonden we het fijnst, en welke hebben we het meest gebruikt?

HeavenlyCinnamons september fav's

-NYX round lipgloss in Soap Opera Queen en Ballerina Pink
Deze twee kleuren zijn deze maand mijn favoriet. Heerlijk vrolijk roze. Ze blijven goed zitten, ze plakken niet gigantisch en ze ruiken ook nog eens lekker! Oh nog een pluspunt: Ze zijn goedkoop, maar $ 2,- bij cherryculture.com



-Facefront Fresh ink eyeshadow in sweet soil, matte bruin.
Deze ogenschaduw is geweldig gepigmenteerd! Sowieso heeft Facefront cosmetics geweldige producten, vooral de blush en losse ogenschaduw Ik gebruik deze ogenschaduw vooral voor mijn wenkbrauwen. Hij is zeker niet goedkoop, maar je hebt naar zo weinig nodig en hij is multi inzetbaar ;)

-Bourjois 1 seconde nagellak in 13.
Framboosroze met shimmer <3>

-Burts Bees honey lipbalm
Heerlijke neutrale lippenbalsem met een lichte honinggeur. Hij is goed verzorgend en je hoeft niet de hele dag te smeren, je hebt niet zo'n vettig gevoel op je lippen. Heerlijk!





Neonrocks september fav's

- Original Rosebud Salve
Heerlijke lippenverzorging, ik ben helemaal verslaafd (terwijl ik nog een andere moet opmaken...)
- Trind Nail Finishers Base Coat
Ik besloot pas eens iets van Trind te kopen, omdat ik veel over de nagelverzorging had gehoord. Toevallig had ik ook nog een goede basecoat nodig, dus 1+1=2. Ik ben er erg tevreden mee!
- Sabon Vanilla Coconut Scrub
Wat een heerlijke scrub is dit! Het voelt heerlijk luxe met een zachte olie die ervoor zorgt dat je eigenlijk geen bodylotion meer nodig hebt. En die geur! Een uitgebreidere review komt er nog aan.
- NYX Palette 'I Dream Of Barbados'
Van de twee palettes die ik onlangs van NYX heb besteld, heb ik deze nog het meest gebruikt. Ik kan er toch meer mee varieren dan ik dacht, en de kleurtjes zijn gewoon zo leuk! Ook over de kwaliteit ben ik erg tevreden.
- MaxFactor Masterpiece Max Mascara
Deze mascara heb ik bij het V&D Prijzencircus gekocht, en hij werkt erg goed! Ik had hem samen met de Rimmel Sexy Curves mascara gekocht, dus ik zal ze binnenkort gaan vergelijken voor jullie.

No comments:

Post a Comment