Thursday, September 3, 2009

The Secret Garden is in!

Vandaag kreeg ik mijn bestelling van The Secret Garden binnen. Ik zal alle producten even kort reviewen.

Het pakketje zag er een beetje slordig uit (kwam waarschijnlijk door de postbodes), want de bubbelenvelop lag helemaal in de kreukels. Toen ik hem openknipte waren alle producten netjes in een vloeipapiertje gewikkeld. De lipscrub zat zelfs in een organza zakje.
Wat me meteen opviel, was dat de solid lotion bar erg klein was. Ik had een grote stick verwacht, een beetje zoals je die soms bij deodorant ziet. Maar hij is mini! Nu ik het check op de site snap ik het wel. Dat kan ook niet anders met maar 20 gram! Gewoon dom van mij. De geur is vrij sterk en erg zoet. Maar het klopt wel wat er op de site staat: het ruikt niet chemisch, juist zoals Vanille hoort.


Zie hier: de Coco Loco lippenbalsem en de Vanilla solid lotion bar ter vergelijking op mijn hand. De lippenbalsem is echt huge. Tenminste, zo voelt hij. Hij is groter dan bijvoorbeeld een normale Labello balsem. Hij ruikt in ieder geval erg zacht naar kokos, en smeert lekker uit op mijn lippen.


Als laatste had ik de Cinnamon Bun lippenscrub. Toevallig zag ik vanochtend de review op Whatabeauty en had dus al gehoord van het lastige potje. Ik kreeg hem ook niet open. Wat bleek: er zat een soort krimpfolie om de onderkant (en sluiting) van het potje. Alleen zit dat vastgeplakt. Toen ik de folie met moeite los had gepulkt, bleef er dus een plakkerige rand achter. Niet helemaal ideaal. Het goedje ruikt wel erg lekker, kan niet wachten om het uit te proberen.

4 comments:

  1. Dat is vaak hé, dat iets op een site foto zoveel groter lijkt dan in het echt. Ik had dat met ELF.

    ReplyDelete
  2. ik ga binnenkort ook eens daar een bestelling doen en ja echt sommige producten lijke huge of juist heel klein op een foto

    ReplyDelete
  3. Ik heb de solid lotion bar in coconut. Had ook verwacht dat hij groter zou zijn, maar volgens mij doe je er toch wel lang mee. :-)

    ReplyDelete
  4. Je doet er erg lang mee, ondanks het formaat.
    20gr balsem is best veel, en omdat het een stick is, best zuinig in gebruik.
    Ik heb zelf grote sticks, met net iets meer inhoud, maar dit formaat is natuurlijk wel super handig om in je tas mee te nemen.

    ReplyDelete