Tuesday, September 8, 2009

Review: Lush Sugar Scrub.


Scrubs zijn altijd lekker. Ik scrub zelf minstens een keer in de twee weken, maar meestal vaker. Gewoon, omdat het zo lekker "schoon" voelt.
Net na het uitkomen van deze suikerscrub-bolletjes van Lush heb ik ze gekocht in Londen.
Deze groene zou zogezegd cellulitis verminderen. Niet dat het mij daar nu om te doen was, maar het zou een leuke bijkomstigheid zijn als dat werkt.

The price: 4,90 voor een bolletje scrub.
The looks: Een half rond, groen bolletje suiker, met bovenop het Lush-logo.
The smell: Niet bepaald lekker. Ik had ook de witte getest (Sugar Babe), en die rook heerlijk zoet. Deze ruikt een beetje als het Love Lettuce masker.
The good:Eh...ja. Dat het geen verpakking heeft? Dat het beter is voor het milieu? Dat zijn zo'n beetje de enige pluspunten volgens mij.
The bad: Hij ruikt niet lekker. Okee, dat kan. Werkt hij dan wel? Iets te goed zelfs. De andere sugarscrub viel bij de eerste aanraking al uit elkaar. Want ja, suiker en warm water is geen goede combinatie. Uiteindelijk heb ik het bolletje maar fijngestampt en daar telkens een handje van gepakt. Deze scrub is echt kei en keihard. Al hou ik hem een minuut onder de stromende douche, hij blijft stevig. En dat zou positief moeten zijn, ware het niet dat hij gewoon pijn doet als je hem over je huid haalt. Die brokken suiker zijn scherp! Ik hou wel van flink scrubben (je moet wel voelen dat je het gedaan hebt zullen we maar zeggen), maar dit is echt te veel voor mij.
The verdict: Ik heb hem pas twee keer gebruikt, maar inmiddels heb ik een grote pot Sabon scrub ingeslagen, want deze gaat de prullenbak in. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden, maar dan op zijn minst nog met een lekker geurtje ;)

5 comments:

  1. Haha , ohnee ... deze moet ik dus niet gaan halen XD

    Mooie blog heb je trouwens ! Ik ben bezig aan een pagina met links - jouw blog komt er zeker bij !

    ReplyDelete
  2. Ik heb de witte en ben er ook niet gek op. Al ga ik toch proberen om hem op te maken!

    ReplyDelete
  3. Ik ben niet zo'n fan van Lush, heb wel enkele dingen geprobeerd maar het viel me toch vaak tegen.

    ReplyDelete
  4. I hou van lush! Helaas niet echt in de buurt hier, maar ik shop vaak ver weg:D!

    I love je nieuwe layout, heeel mooi! hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik krijg bij blogspot alleen maar van die standaard dingetjes!

    ReplyDelete
  5. Ik heb de witte, en ben er wel fan van, maar die is redelijk zacht, en ruikt ook erg lekker ;P

    Leuke en mooie blog heb je!

    ReplyDelete