Thursday, September 24, 2009

Review: ELF Hypershine lipgloss in Vixen

Elf Hypershine lipgloss in Vixen

De facts: De is een lichtrode lipgloss transparant zonder glitters of parelmoer. Hij zit in een tube met een kwastje, een beetje zoals een Stila lipglaze. Je moet eraan draaien om product op je kwastje te krijgen. Het is een soort stift om te zien.Hij kost op eyeslipsface.co.uk 1,50 pond. Hij ruikt naar pina colada, beetje een ananas-kokos geur.

Ondanks dat de lipgloss vrij transparant is laat hij toch een mooie kleur op je lippen achter. Zelfs op mijn behoorlijk gepigmenteerde lippen. Je krijg een beetje 'blozende' lippen als je de lipgloss gebruikt. Redelijk natuurlijk, maar je ziet wel dat je er iets op smeert. Voor de mensen die niet van plakkerige lipgloss houden, hij plakt niet niet zo erg. Als het waait geen haar aan je lippen geplakt. De geur is op zich wel lekker, wel even wennen. Als je een beetje van de lipgloss in je mond krijgt smaakt hij een beetje zoetig. Alleen is de nasmaak wat chemisch. Een nadeel vind ik alleen dat je behoorlijk weinig product krijgt, maar de lipgloss is dan ook niet duur.


En wat vinden jullie van deze lipgloss?



Mocht je verder vragen hebben, stel ze gerust! Ook als je verzoekjes hebt voor een review, laat een comment achter en ik ga mijn best doen. :)

6 comments:

  1. Hij is echt super mooi op je lippen!1

    ReplyDelete
  2. Dankjulliewel! :) Ik ben ook wel tevreden ermee. Hebben jullie 'm weleens gehad?

    ReplyDelete
  3. Jaa! Ik heb zo van die ' liquid lipsticks' van ELF en ik schrok er ook van dat ze zo klein waren, maar je, ze moeten ergens winst halen hé met die prijzen dus is het wel logisch.

    ReplyDelete
  4. @honestbeauty: Ik verbaas me er trouwens over hoelang je nog met die lipgloss doet.

    ReplyDelete