Sunday, September 20, 2009

Rare beautygewoontes

Gekke beautygewoontes, misschien heb jij ze ook wel?
Ik kwam afgelopen zomer op youtube een filmpje tegen van een meisje met een gekke beautygewoonte. Zij was op dat moment bezig een aantal lippenbalsems op te maken. Van tevoren had ze de lippenbalsems opgemeten en hield nauwkeurig bij hoeveel ze had gebruikt. En hoelang ze er dus nog over zou doen om ze op te maken.

Dit zijn mijn gekke gewoontes:
- Alles ik koop, ookal vind ik het niet fijn, maak ik helemaal op. Eerder gooi ik het niet weg
- Ik hou lijstjes bij van wat ik op wil maken en turf het af als ik het heb gebruikt.
- In mijn tas of jaszak zitten altijd minimaal 5 lipsticks, lipglossen of lippenbalsems.
- Soms zet ik een streepje op de verpakking om bij te houden hoeveel ik al opgemaakt heb.

Niet echt gewoontes wel een beetje vreemd:

- Ik ken de releasedata van de MAC collecties uit mijn hoofd.
- Ik heb wishlists van elke MAC-collectie en weet ook precies wat er uitkomt.
- In een notitieboekje hou ik mijn wishlists bij.

Als je het zo bekijkt doe ik eigenlijk best wel vreemde dingen... Dus vertel, doen jullie ook rare dingen?

6 comments:

  1. Haha, een meisje op youtube ... Astrid dus :)

    ReplyDelete
  2. Ik hou ook een beauty-wishlist bij (maar dat vind ik niet zo raar) ;)

    Ik veeg wel altijd mijn handen af met babydoekjes tijdens het opmaken, maar of dat een rare gewoonte is?

    xxx

    ReplyDelete
  3. oh heel vaak :P maar ik zet mijn gekke obsessies dan ook op het net :') ik heb trouwens ook altijd veel te veel lipsticks bij :p

    ReplyDelete
  4. leuk artikel!
    Ik heb een lippenbalsem tik, heb er overal wel eentje. Beneden op tafel, op mn nachtkastje, op mn bureau, in mn jas, en zelfs een aantal in mn tas!

    Ik hou ook een wishlist bij, op Word. Als ik dan iets heb gekocht dan haal ik die van de lijst af

    ReplyDelete
  5. @Nathalie, inderdaad! Nu je het zegt weet ik het weer :)Hahaha..Heb je zelf rare gewoontes?

    ReplyDelete
  6. Haha dat meisje met die lippebalsems was Astrid!! Da's inderdaad een gekke meid :)

    ReplyDelete