Thursday, September 17, 2009

Project 10 Pan.

Ik, heavenlycinnamon, ben een echte beauty- en cosmeticaverslaafde. Ik heb dan ook inmiddels wel een behoorlijk wat en mijn "stash" groeit nog steeds gestaag verder.
Maar af en toe krijg ik de kriebels en dan vind ik dat ik weer wat op moet maken. Ik heb behoorlijk wat producten/spullen die ik niet of nauwelijks heb gebruikt. Daarnaast geef ik dus regelmatig veeel te veel aan cosmetica en verzorgingsproducten uit. Dus dan is het weer even tijd voor een "koopdieet" . Om deze twee te combineren las ik een 'project 10 pan' in. Voor de mensen die het nog niet kennen, lollipop26 (youtube-guru) is hiermee begonnen. In het kort komt het hier op neer: je moet eerst 10 make-up producten opmaken voordat je weer wat nieuws mag kopen. De afgelopen zomer heb ik al 34 stuks opgemaakt, ik moet wel eerlijk zeggen dat ik ook verzorgingsproducten tel. Inmiddels ben ik dus met ronde 4 bezig.
Maar ter ere van het meeschrijven op deze blog hebben NeonRocks en ik er voor gekozen om samen op een 'spending diet'/ project 10 pan te gaan. Ieder van ons gaat 5 producten op maken. En pas als we 10 producten op hebben gemaakt mogen we weer wat kopen, of zullen we het individueel doen? Ik weet niet of ik het wel zolang vol houd! Doen jullie mee of hebben jullie ook wel eens zoiets gedaan?

Dit zijn de 5 producten die ik, heavenlycinnamon op ga maken:

* Merkloze komkommerbodylotion
* MAC prolash mascara
* ELF- hypershine lipgloss in Vixen
* Catrice- secret chocolate lipstick
* Essence donkerbruin oogpotlood



Met zijn tweetjes gaat het waarschijnlijk beter dan alleen. Hoelang duurt het niet voordat je tien verzorgingsproducten/make-upjes hebt opgemaakt? Zolang kan ik niet wachten met die ellenlange wishlist! Vandaar dat we een beetje smokkelen met deze "Project 5 Pan" zeg maar. Ik heb de volgende spulletjes op mijn lijstje gezet om op te maken:

* Mini Moringa Body Butter van de Body Shop
* Lancome Juicy Tube in Strawberry
* Lush Smitten Hand Cream
* Lush Honey Trap Lip Balm
* Lush RockStar Soap/ Lush The Joy Of Jelly

Pfff... Ik heb nu eigenlijk een beetje spijt dat ik zoveel Lush gekocht heb in zo weinig tijd. Het meeste blijft fijn spul hoor, daar niet van. Maar het is allemaal zo zuinig in gebruik dat je er bijna niet doorheen komt! Lees: mijn eerste shampoobar is van vorig jaar december en nog steeds niet op. Maar daar is inmiddels zo weinig van over dat hij van mij wel op de composthoop mag.
Deze producten ben ik trouwens van plan om weg te gooien. Ik heb net mijn complete collectie met verzorgingsproducten eens nagekeken en deze staan ook op de lijst om in de prullenbak te verdwijnen. Omdat ik geen bad heb ligt de schattige Easter Bunny Ballistic nog steeds in de kast, en de (halve) English Countryside (discon!) is niet helemaal mijn geur. Mocht iemand een van deze producten over willen nemen/willen hebben, geef dan maar een gil!

No comments:

Post a Comment