Monday, September 14, 2009

Polish Of The Day.

In navolging van Elke heb ik vandaag ook eens een holografisch lakje opgesmeerd, wederom eentje van China Glaze. OMG. Dit lakje komt uit een hele collectie van holografische lakjes uit 2008, met internet-afkortingen als namen, zoals OMG, LOL, FYI, 2Nite, BFF en GR8. Er zitten hele leuke kleurtjes tussen, maar 'om te beginnen' heb ik maar voor de zilverkleurige OMG gekozen. Wat heb ik uren naar mijn nagels zitten staren toen ik hem voor het eerst had opgebracht. Prachtig, zoiets heb ik nog niet eerder gezien! En nog steeds blijft hij ontzettend leuk. Misschien dat ik nog eens de Wireless Holographic Topcoat aanschaf om over mijn andere lakjes aan te brengen, zo heb ik altijd andere holografische lak! Wat vinden jullie ervan?


5 comments:

  1. haha :D hij lijkt heel erg op die van gosh precies! ik heb al een hele tijd LOL liggen, maar nog niet getest, erg hé ;)
    chipt deze ook zo snel?

    ReplyDelete
  2. Ik vind die holografische lakjes zoooo mooi! Al zou ik het zelf nooit echt durven dragen. Inderdaad wat te 'cyber' voor mij

    ReplyDelete
  3. @ Elke, nou hij chipt met een flinke laag topcoat niet zo snel, maar zonder overleefd hij het geen dag geloof ik ;)

    xoxo

    ReplyDelete
  4. Deze staat ook nog steeds op mijn wishlist :)Maar hij chipt dus nogal snel?

    ReplyDelete
  5. oooh, mooie nagellakswatch! Ik heb deze ook, en die topcoat waar je het over hebt ook! Das echt een aanrader als je van holo houdt :D

    ReplyDelete