Monday, September 21, 2009

New products.

Onder de noemer "Amazing Discovery!", vandaag de Maybelline Pulse Perfection Vibrating Mascara! Ik zag hem vaker voorbij komen op Amerikaanse beautyblogs, maar vorige week zag ik hem al bij de Etos staan. Naast vibrerende scheermesjes dus ook al vibrerende mascara.



Dit zegt Maybelline er zelf over:

It’s our first vibrating mascara. Transforms your lashes to perfection.
  • Patent-pending elastomer brush vibrates 7,000 times per stroke
  • Provides clump-free definition, intense color, and shine
  • Waterproof; also available in washable formula
  • Builds lash volume, length, and adds curl
  • Buildable formula
  • Ideal for All Skin Types
  • Contact lens safe
(Bron: www.maybelline.com)

Het zal mij benieuwen. De mascara behoort tot de Define-A-Lash collectie, en daar heb ik er eigenlijk nog nooit eentje van gehad. Dat borsteltje lijkt me zo raar. Flexibel en met die siliconen puntjes erop. Bij deze mascara zit er dus een klein knopje bovenop het borsteltje dat je in moet drukken om het te laten vibreren. Zou het werken? En wat als dat batterijtje opraakt?

Ik ben tot nu toe dik tevreden met mijn "The Colossal" mascara. Gaan jullie hem halen?

No comments:

Post a Comment