Monday, September 7, 2009

Haul Amsterdam + NYX.

Vandaag heb ik mijn NYX-jes in ontvangst mogen nemen. En wat ben ik er blij mee, de palettes zijn prachtig! De Ultra Pearl Mania's zijn nogal klein uitgevallen (heb ik wel vaker last van de laatste tijd...), maar ze zien er desondanks toch heel mooi uit. Helaas was geen van de lipstick-kleurtjes die ik op mijn verlanglijstje had staan nog op voorraad.
Dat mag de pret niet drukken, want wat doe je dan als shopaholic? Juist, je haalt gewoon nog wat lipspul bij MAC in Amsterdam. En als je er dan toch bent en vervolgens de Etos induikt, blijken ze een leuke actie te hebben. Twee Bourjois producten halen, 1 betalen. Dan is het hek helemaal van de dam natuurlijk...


Al mijn Amsterdam-aankopen bij elkaar. Een haarkleuring, ik was wel toe aan wat anders. Twee Bourjois verzorgingsproducten, een nagellak, (die had ik nog niet van dit merk!) en een blush in nummer 34 Rose D'Or. En natuurlijk niet te vergeten de MAC Slimshine lipstick in de kleur Long Stem Rose.

De NYX Ultra Pearl Mania in Mocha, Mink en Turquoise (vlnr), in potjes van 5 ml.

En mijn nieuwe lievelingetjes: de palettes! I Dream Of Barbados en de Smokey Eyes Palette. Ze zijn allebei prachtig, ik ben verliefd. Morgen de reviews en swatches!

No comments:

Post a Comment